Followers

Wednesday, April 1, 2009

kegembiraan Haziq di pantai port dickson ahad lepas.

Termenung Haziq pagi-pagi Ahad depan pantai sebab emak bapak dia kejutkan untuk bawa pergi sarapan. Kurang sungguh pilihan nak sarapan pagi-pagi di pantai Port Dickson ni. Nak atau tak nak sebab tak ada pilihan, aku sekeluarga makan nasi lemak bungkus, roti canai sekeping (aduh, kuahnya tak sedap sangat kalau dibandingkan dengan kari mamak..hik hik) juga minuman teh o dan kopi o untuk aku. Lepas habis sarapan, balik semula kebilik hotel dan tukar baju untuk pergi mandi manda. Ahhh syokkk nya, aku memang peminat@kaki mandi laut. Semalamnya hari sabtu tu masa check in hotel pun dan jam 5 lebih. Pastu nak ari barang itu ini dan jam 6 lebih. Kalau tak silap aku jam 6.30pm baru lah aku dapat mencecahkan kaki ke pantai dan mandi manda berseronok riang.....best sungguh!!!!!!!!. Disebabkan langit masih cerah...sampai jam 7.20 gitu kami puaskan diri bermandian. Gambar Haziq tu ialah gambar pagi ahad. Dalam jam 9 pagi gitu kami pergi ke pantai. Ini kiranya kali kedua Haziq pergi pantai dan mandi laut. Dulu yang pertama kali ialah masa kitaorang pergi Bagan Lalang. Tapi di sana cuma dapat main pasir di pantai saja. Kebetulan kami pergi sana hanya untuk makan seafood saja. Oleh itu, kali ini memang kami harap Haziq dapat mandi laut puas-puas sekali. Kalau tak silap aku, hingga sampai terlentok Haziq di pelampung dia melayan kami mandi laut. Kecian anak mama tu. Tergambar dimuka Haziq betapa gembiranya bila bermain air laut, bermain pasir dipantai dan berendam dalam laut dengan pelampung dia. Pastu siap Haziq kena tanam paras pinggang dalam pasir tepi pantai tu. Alhamdulilah Haziq relax jea bila kena tanam tu.
Itu saja cerita dari PD untuk petang ni, nanti sambung lagi lah.


4 comments:

MRS. K said...

wahhh.. sonoknye haziq main pasir..
bahagia je tgk anak gumbira kan...

**tuka link ye..TQ

haslina said...

mrs. K ~ a'ah seronok sungguh kami kat sana...

okies..tima kasih yea..singgah sini..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..sonoknya haziq main pasir...

haslina said...

mmg pun..emak bapak Haziq seronok mandi laut..Haziq pulak nak main pasir..
last2 banyak mandi laut jea...ialah..sapa nak jaga Haziq tepi pantai tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails