Followers

Thursday, September 10, 2009

Rasa macam hendak lagi lah waffle tu.

Tahniah too my pren Puan Hanani kerana selamat melahir kan baby boy ke 3 pada hari ini. Semoga ibu dan baby sihat hendaknya...amin..

Hari ini aku gigih mengantikan kelas. Ialah kan, next week tidak lah payah membuat kelas lagi. Lagipun aku bagi peluang anak-anak murid aku itu balik ke kg awal untuk menyambut hari raya. Baik kan cikgu nie....hehehe..

Semalam berbuka puasa dengan SUP AYAM dan juga SAMBAL KICAP...peh...sodappp. Bukan aku yang masaklah kan. Tentu-tentunya En Hendra ku sayang yang masak kan.
Balik dari kerja semalam aku singgah pasaraya dekat dengan rumah. Tujuannya untuk membeli sayur dan juga air soya kotak. Ialah aku perlu minum extra soya or susu sebab kandungan aku sudah masuk 20 minggu this week. Baby pun sudah mula aktif, memang aku sudah terasa pergerakkannya.
Syok pula aku tengok ada waffle stall dalam itu. So aku order waffle jem strawbery dan jem kacang. Walaupun aku cuma dapat 1 part sahaja rasa, sebab En Hendra pula yang syok makan waffle aku itu. Tapi ok lah....puas lah juga.

Gambar adalah di copy dari tempat lain..harap maklum.

Aku rasa memang ada jual waffle yang frozen. Tapi ada jual dekat mana yea?. Ada siapa-siapa tahu?.

6 comments:

LuVidA^^ said...

baiknye....xnk wt clas mgu dpn....hehe....
bln poce ni....tgk gmba wafer pon ase lapa..huu

Eliss said...

ada aku rasa..ker dier punya adunan jer..nanti kalo aku jumpa aku ckp ko erk..eh, rasa adalaa..yang bleh letak eskrim tu..cuba check tesco:)

Ms Haslina said...

dik luvida ~ idak lah baik cikgu nie..cuma rasa x sedaplah klu nak mengajar klu student tak penuh dlam kelas...

waffels pun ngancam kan...

eliss ~ ooo..iyea kea...nasib tesco dekat ngan umah..nanti leh pi cari...tq..

intan izani said...

pregnant anak ke bape kak
beshnyer...

lama tak pekene waffle...

Ms Haslina said...

alhamdulilah anak kedua nie...

sekala-sekal boleh lah layan waffles..kan...

nanie said...

elo my pren...thanks for the wish..
ala..ko xyh susah2 nak cari frozen waffle...pegi je beli waffle kat warta...aku mmg dh lama kemaruk mkn waffle kat situ...sedap gile dh pada aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails