Followers

Friday, March 14, 2008

gambar da lama..tapi aku baru dapat tgk..

Memandangkan ramai sangat cameraman masa wedding day aku dulu, ada CD wedding aku yg baru aku dapat. Bukan aku x pi ambil kat diorang..tapi sebab diorang2 tu jauh nun....mereka2 semua tu ialah cousins aku kat s'pore. Diorang2 semua tulah yg tukang ambil gambar masa wedding day aku dulu. So sebenarnyer aku mmg tak tahu ada baper cameraman masa wedding day aku tu. :D. Baru2 ni yg aku balik s'pore tu lah salah sorang cousin aku bagi CD wedding aku..sambil gelak2 cakap.."sorrylah kakteh...dah ada Haziq..baru nak kasi CD pictures wedding"...Ada pictureS aku letak kat sini...

Aku suka pinture ni. Kerna semua orang tengah gelak..tp aku tak hingat psal aper lah. Dan suprise sekali..abah aku (pakai melayu warna biru) leh join gelak sekali. Abah mmg jarang join gelak tawa nie......

With duit hantaran...Senyum sokmo...ialah saper x gembira kerna duit tu hasil simpanan kami berdua. Apa kelas kawin mintak duit parent utk wat hantaran!!!!! Kepada yg nak kawin tu..cuba simpan duit sendiri bersama utk wat duit hantaran. Dari situ da nampak yg kamu kamu tu da start belajar BERKONGSI HIDUP.

Posing time kat bilik pengantin...

2 comments:

Diana Ishak said...

amboi gold okkkkkk.
solid gold lagi

Ms Haslina said...

Di..masa pi pilih baju pengantin..saya x de fav color pun..just pilih mana yg muat jea..so baju color tu jea yg muat kat bdn..

ish KALAR oii..ngacau blog orang..please jgn click kat situ ek saper2 pun..org jahat tul!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails