Followers

Tuesday, March 11, 2008

ish kerja ni ada je lah..orang nak baca update politik pun x senang..:-"

Budak2 aku da start exam semalam. Insyallah paper yg aku ajar akan diaorang ambil esok..dan satu lagi hari sabtu ni. La nie mmg aku sedikit kelam kabut..sikit jea..x banyak mana pun. Ialah aku datang office mesti duk baca update POLITICS kat internet. Pastu budak2 aku asik datang tanya pasal CARRY MARKS....aduhh..Diaorang mestilah nak tgk markah akhir sebelum masuk exam. Markah buat penaik semangat....Aku terus terang jea dgn diaorang yg aku bukan byk keja pun la nie...tapi aku duk baca perkembangan politik kat internet. Nasib diorang pun ok jea ngan jawapan aku tu. Tapi lepas diorang balik tu..aku fikir baik aku selesaikan kerja aku dulu..daripada duk asik ngan MUKA2 BARU YG NAK JADI ORANG BESAR kat m'sia ni. 

Dunno naper kali ni aku sungguh2 betul nak tahu pasal POLITIK kat M'sia 
ni...mungkin kerana faktor UMUR aku yg da bertambah atau kerana aku 
da 3 x pi ngundi atau
kerana MENANTU PM menang kerusi PARLIMEN <--------- wehhh x kuasa aku...wlu aku ni orang NEGERI SEMBILAN...mengikut ADAT N9..
hanya EMAK MEREKA YG LAHIR DI N9..baru di katakan orang N9..TAPI emak MENANTU PM tu orang P.PINANG...so camna tu..?????????

Walaupun lecture da habis..bukannyer leh goyang kaki jea kat opis ni. Tu hah..banyak gila REPORT lababoratory student nak kena marking. Pastu nak KEY IN markah lagi. Aduhaiii........
Pastu lagi...kena gak invilating exam diaorang...ermmm..Petang ni aku kena bertugas lagi. Jaga exam...3 jam tu..

p/s tadi aku sms adik aku yg keja kat JPJ putrajaya..tanya dia..ada kea aper2 update pasal citer politik kat sana...adik aku jawab " Xdo apo pn stakat ni. Urusan krajaan sprt biasa"...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails