Followers

Wednesday, March 12, 2008

klu memalam kat umah..

Semalam aku sampai umah dekat nak jam 7 pm rasanyer. Padahal da punch card kul 6 pm..pastu on the way nak pi kat kereta semula terserempak dgn Mrs S..leh kami sambung citer semula pasal standard paper english yg ktorang duk jaga masa jam 2.15 td nyer..Lama gak ngomel2 berdua.tgk jam da masuk 6.20 rasanyer. Aduh terkejar2 aku pi kat keta. 
Risau aku takut lewat pulak sampai umah. Padahal malam ni da janji nak masak sup ayam wat En Hendra...Kalut2 tul aku drive keta utk balik umah..risau takut lambat..

Sampai umah..mula2 sekali kena pi cari buah hati pengarang jantung aku..nak cium dia dulu. Lepas tu baru leh wat keja lain. Tgk2 Haziq tgh tido...x kire gak...aku nak cium gak...muahhh...

Pastu terus pi masak...masak sup ayam..seperti yg di request oleh En Hendra dan juga goreng sawi..pun fav. En Hendra. Rasa nyer dekat jam 8 baru aku habis masak.

Malam td tu aku penat...not interested to know update pasal politik..so aku duk lepak2 jea dalam bilik. En Hendra lah yg tlg pilih siaran kat tv...aper nak tgk. So dia pilih citer UGLY BETTY..dulu aku x suka citer ni sebab byk sgt adegan pendedahan dari segi pakaian. X senang aku nak tgk citer2 camtu. Tp setelah sekali tu aku tertengok...aku suka pulak..sebab citer ni lawakkkk...hilang tension kat kepala aku ni tgk dialog lawak diorang. Macam citer malam td tu ....bile si Wilhelmina cakap kat Marc..I SMELL FEAR..leh ke ketakutan itu di bau...dan satu lagi masa Marc dan Amanda tgh ngumpat Wilhelmina kat toilet..tgh sedap2 ngumpat kaw2 tu tetiba leh Wilhelmina ngan muka selamba kuar dari toilet..aper lagi tegak cam patung bebudak 2 orang tu...ketakutan dgn boss diaorang yg mmg jenis makan orang tu.

Malam td aku tido awal...jam 10.30 da tidor.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails