Followers

Tuesday, March 4, 2008

orang lain buat hal satu kapal RIBUT



Mas Selamat Kastari, 45, is the terrorist who planned to crash a hijacked plane into Changi Airport in 2002. He is on the loose now, having escaped from detention yesterday.
A massive manhunt involving thousands of policemen and Gurkhas was launched yesterday to hunt him down. Mas Selamat is said to have fled the Internal Security Department’s Whitley Road Dentention Centre at 4.05pm yesterday.

Erm...Naper tetiba aku pi letak muka orang tu kat blog aku. Bukan aper..pasal dia lah aku x leh balik awal dari s'pore ke kuala pilah. Pasal dia gak tons of traffic jam kat s'pore check point arah masuk ke malaysia. Asal nyer aku nak balik kg dalam jam 6 petang gitu. Pastu makcik aku call dari area check point yg mereka sendiri da stuck around 4 hours kat check point yg asalnyer perjalanan hanya memakan masa kurang
30 minuttes. Jalan dari 3 lanes
shrink to 1 lane
..Ahhh....So ari sabtu tu aku kuar dari s'pore jam 12 malam utk
mengelakkan aku termasuk dalam kancah jemmm. Yang kecian nyer ialah pemandu lori..diaorang kena tunggu lagi lama...makan masa lebih 12 jam rasanyer...sebab kastam check detail sangat...habis semua di periksanyer.
Klu kereta pulak habis tempat simpan spare tyre pun kena buka.

Ada sedikit kepelikkan pasal camna that guy leh terlepas dari tempat itu. Aku bukan kisah pun citer psal dia. Tapi da kat umah nenek aku diaorang semua duk cerita pasal dia jea. So apa salah nyer aku citer kat sini pulak.

Gurkhas adalah security @ police yg jaga dia. Gurkhas ni pulak mmg terkenal dgn ketegasan dan kepatuhan undang2 nyer.
So camna MS ni leh terlepas pulak...pelik kan..
MS is said to have fled the Internal Security Department’s Whitley Road Dentention Centre ...
ISD ni sama cam ISA kat malaysia ni. Rasanyer x de lagi prisoner kat ISA kat malaysia ni yg pernah terlepas kan..so PELIK KAN 2X.
at 4.05pm yesterday....dan MS ni boleh terlepas waktu siang REMBANG...
pelik kan 3x
MS ni juga kakinyer tempang sebelah kiri dan di kata tidak bersenjata..so how he can ascaped just like that...pelik 4x.
Pada hari MS ni terlepas katanyer ada family dia nak dtg melawat..so on the way nak pi kat family dia tu..dia minta nak pi toilet..after 10 minutes dia x balik semula dari toilet..so diaorang pi check kat toilet dan find out MS ni da missing..

End of MS story.


2 comments:

Anonymous said...

muke mmg penyamun betul lah reen..camne leh terlepas mamat indon nie :-W

entah2 dia pakai ilmu gahib tak reen :D

Ms Haslina said...

itu lah ayang...masa reen duk bual2 ngan cousin..ktorang wat andaian yg MS tu ada ilmu ghaib...sebb aper yg berlaku amat lah memelikkan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails