Followers

Tuesday, June 24, 2008

Just a little bit stress with my works.


Erm...dari td aku wat calculation ngan moment distribution in moment area method..tp asik tak dapat lagi solution. Jawapan aku tak balance...aduhhh...sakit leher..sakit kepala dari td menunduk kepala mengira mengadap meja. Tekan scientific calculator berkali2..sakit jari den. Duk liquid kat paper tu...salah lagi...pastu da teruk sgt...salahlagi....aku tampal kertas atas table tu..salah lagi kira...aduhh..nampaknyer kena ganti kertas lain lah. Huduh da rhupa kertas jawapan aku. 
Camna lah aku nak dapat kira betul2. Keadaan sekeliling memekak kat telinga aku...ponin den..tak dapat nak kusyuk mengira. Radio dari td asik pusing lagu yg sama jea. Menambahkan stress aku. Amendernyer Hit FM nie...klu x silap aku dari semalam..asik2 lagu yg sama jea di putar2...diaorang nie tak wat kerja kea...asik copy paste jea lagu yg sama everyday????
Lagi aircond kat office nie..shejukkkkk nyer...kira gangguan tu..terlalu sejuk atau panas adalah tidak sesuai utk membuat kerja dgn baik...ahakkk
Lagi dan lagi...kat belakang opis aku ni da di jadikan tempat trainning...aduh penin lagi aku. Memekak duk orang berkawad...satu dua tiga satu...kiri kanan...Ntah aar
OOOOiiiii aku ni nak berfikir..camna nie..tolong lah woii..bg peluang kepala aku free utk berfikir secara tenang...Aku dari td tekan punat calculator aku..asik2 salah last result nyer..


Masa nie building tu lom siap...ni dah siap da..so da ada orang masuk wat training. Betul2 belakang opis aku tempat nie. Tu nampak tu..rak file2 aku tepi tingkap. Belakang tingkap tu ada balkoni...aku tak pernah sampai situ lagi walau da bertahun duk kat opis nie. Tak de urusan weh nak pi situ.

1 comment:

Anonymous said...

Hello! I know this is kind of off-topic however I had to ask.
Does operating a well-established blog like yours require a large amount of work?
I'm brand new to running a blog but I do write in my diary everyday. I'd like to start a blog
so I can easily share my personal experience and views online.
Please let me know if you have any kind of ideas
or tips for brand new aspiring blog owners. Appreciate
it!

Here is my blog post ... cheapest insurances

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails