Followers

Monday, September 28, 2009

Sandal ku sayang..

Masa ini hati begitu berbunga sebab sudah dapat sandal yang sesuai untuk kaki comel ku tapi sudah start tembam. Location MID VALLEY.

Tapi boleh lah pulak saiz yang aku hendak sudah tiada lagi. Whuaaa..

Alhamdulilah di KLCC ada sandal saiz aku dengan dua-dua warna sekali. Syokk..

Lepas dapat sandal baru, kami mengisi perut di kedai kesukaan aku. Burppp..alhamdulilah.

Hari sabtu lepas, En Hendra seperti biasa lah mesti ada sahaja plan dia hendak keluar berjalan-jalan. Kalau ikutkan aku sememang nya hendak duduk rumah sahaja. Aku bukan ada kaki yang suka berjalan. hik hik.
Ialah kan, kaki aku sudah memerlukan sandal baru. Masa balik ke kg sebelum hari raya lepas memang sudah berkenan dengan satu sandal di BATA COMFIT. Tapi boleh lah sandal yang saiz aku mesti sahaja sudah habis. Tension jea kan!!!!!
Sehari sebelum raya itu pun sempat kami ke kedai bata di Pilah, ermmm belum sampai lagi sandal yang aku hendak itu ke kg den tu. Lepas makan di rumah terbuka abang aku pada raya kedua itu pulak sempat lagi kami ke kedai bata di Bahau..semata-mata untuk mencari sandal aku tuuu. Tapi tiada juga...hampa kan. Yang aku pelik juga kan..di kedai bata tesco ampang pun tiada sandal itu....eeeeeeeehehehe..

So petanggg rembang sabtu itu kami ke MID VALLEY. Sesungguhnya jalan clear dan di dalam MID VALLEY pun clear. Habis semua kedai kasut kami masuk. Payah sungguh hendak mencari yang sesuai dan selesa di pakai. Lastly ada satu yang aku minat dan best untuk di pakai. Tapi macam biasa semua yang aku hendak mesti saiz sudah habis...aku kuciwa lagiiii!!!!

Terus aku suggest pada En Hendra supaya pergi mencuba di kedai di KLCC pula. Harap-harap adalah. Sooo kami kesana semata-mata kekedai kasut sahaja.
ALHAMDULILAH akhirnya aku sudah dapat apa yang aku hendak. I'm sooo happy.

Sebelum balik rumah, kami dinner dulu. Syokkk...dapat makan NASI PAD KAPAU yang aku suka since tahun 2005 lagi rasanya...sodappp...

9 comments:

Unknown said...

salam haslina..apa nak buat...stok sandal byk dah habis..org dah borong nak beraya..

bestlah beraya kat pilah..dpt makan lomang..dan rendang..

Ms Haslina said...

mmg itu lah kak...saya membeli bila sudah raya..lagi lah x de kan...

a'ah kak..lomang, rendang semua nyer best...

Eliss said...

wah..sandal baru nampak..aku kuciwa, bata comfit yang aku beli bata itu hari tak sedap dipakai :( i need new sandal..huhuhu

mamaarifakeemaisy said...

amboi..ke KLCC semata2 mencari kasut ye..ghajin en suami melayan awak soping ee..hehe..seb baik jumpe yg berkenan dihati n ada saiz.. :)

selamat ari raya!

Ms Haslina said...

eliss ~ ye kea...tipu ek perkataan comfit tu...
beli lah cam saya tu..hush pupies..selesa gitu apatah lagi utk ibu mengandung cam saya...
;)

mamalieyna ~ sebenarnyer suami yg rajin berjalan..saya ikut jea...
umah dekat KL..dekat jea nak pi KLCC tu..

selamat hari raya juga...

intan izani said...

apekah nasi pad kapau itu??

Ms Haslina said...

intan ~ nasi pad kapau tu ialah nasi putih dengan lauk telor mata dan daging dicincang+sedikit kacang panjang+cili padi+kicap kot = rasanyer pedas gitu..
saya makan di kedai siam@thailand rasanyer..

maidatul said...

Amboi melaram sakan ibu ngandung nie ek...cun gitu...

Ms Haslina said...

hik hik...biasalah suami akak, klu nak kuar jalan2 semua yg akak pakai mesti nak di pantau...ikut sedap mata dia jea...sooo nak tak nak pakailah jea camtu...
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails