Followers

Friday, October 14, 2011

Jiwa dan Lara - de drama


Ada sesiapa menonton drama ini?.
Aku tetiba minat pula Aaron menjadi jahat amat sebagai menantu orang kaya. Juga sudah 'membunuh' Jiwa dan Lara.
Menarik juga Neelofa menjadi Lara berlakon dalam cerita tu. Apa kes, betul ke dia sudah mati?.
Puncanya masa di kglah aku melayan cerita ini.
Maklumlah tiada orang menonton tv waktu itu.
Tengok main-main, tetiba rasa syok pula.

Boleh story pada aku apa perkembangan drama ini sekarang ini.
Sebab sudah berhari aku terlepas menonton.
;))

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

skang diorang dh jadi tua dah la. aku rasa lara hidup sebab semalam ada seseorang mengingati hari lahir jiwa yang dikenali sebagai datuk bakhtiar murshid, seorang jutawan dari indonesia berasal dr kuala kubu baru :p ko tengok jer laa kat tonton.com.my ;p
aaron pun dah dpt datuk gak ;p

haslina said...

amboi cepatnyer citer ni da sampai klimak gitu.
tq weh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails