Followers

Tuesday, October 11, 2011

Kereta baru

Biru - Wah, kereta baru siot!!. Cayalah bro.

Sabtu - Alhamdulilah ada rezeki lebih.

Biru - Bila beli ni?.

Sabtu - Baru jea lagi. Tak sampai sebulan. Sengih sekali.

Biru - Kereta lama mana, dah jual kea?.

Sabtu - Ada lagi. Sayang sebab kereta tu dah habis bayar.
Lagipun zaman sekarang mesti suami isteri macam wajib ada kenderaan sendiri.
Mudah hendak bergerak.

Biru - OOOoooo. Kereta tu elok lagi kan. Kenapa tetiba beli kereta baru?.

Sabtu - Alahai anak aku sudak masuk 4 orang, makanya kenalah cari kereta besar sikit.
Mudah hendak kemana-mana.
Kereta lama tu, masih keadaan baik lagi. Boleh pakai lagi.

Biru - Bagus bagus. Boleh aku nak rasa naik kereta baru kau?.

Sabtu - Sekarang pun boleh je.....jom.

5 comments:

Ina Hashim said...

wah2 lin...beli keta baru ek...meh nk tgk sket

haslina said...

sekadar dialog ciptaan je kak.
;))

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syok kalo dapat kereta baru :)

akuzle said...

mcm dialog sy ngn kwn2 yg beli keta br jer neh. sy neh jakun, sure nk merasa keter org...eheehhehe

haslina said...

eliss - semua barang kalau baru mesti best punya.

akuzle - hikhik, mmg biasa dialog tu utk kita klu kawan2 beli keta baru kan.
tak pernah rasa naik kereta jenis camtu mesti rasa 'jakun' tetap ada.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails