Followers

Wednesday, October 19, 2011

Terkesima gitu.


Kejadian berlaku pada petang Ahad lepas.
Boleh masa itu Angah aku buat statement. - abang, abang, buat apa tu? - refer to Haqeem.

Aku pula memang sungguh terkesima kejap.
Tidak terfikir aku lagi yang Haqeem akan jadi abang.
Not for this moment lah.
Pastu aku jawab - Angah nie naper panggil Haqeem abang?. Nape tak panggil adik. Angah dah nak suruh Haqeem jadi abang ke?

Abah aku yang duduk sebelah tu senyum dengar ayat aku.
Hubby pun sengih sama juga.
Aku pula masih terkejut.

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dia tak sabar agaknya nak tambah adik kot.hehehehe

tu ayah ke? muka dia macam cikgu me, cikgu jamal :)

haslina said...

hehehe. mmg ketat jap muka masa tu.

yg pegang baby tu abang no2. ayah yg sebelah tu.

namanya bukan jamal...hehehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails