Followers

Friday, May 23, 2008

bosan jea kan..buat benda sama jea..

Memang betul aku tengah 'tak berkenan' dgn kerja.Keadaan amat memboringkan.Tengoklah hari ini..suram jea keadaan aku.Walaupun aku cuba menceriakan diri dengan memakai baju warna kurung warna berbunga color UNGU dan beautiful tudung warna plain UNGU gak.Tapi hati aku tetap tak ceria.

Ialah mungkin aku bosan buat kerja yg sama bertahun-tahun lamanyer.BOSANNNNNNNNNN...aKU mmg tak berminat nak tukar kerja lain..atau cari kerja baru..sebab aku cuma nak KERJA GOMEN jea.Tapi rezeki aku belum ada lagi..oleh itu kena lah bertahan di sini..wuahahhahaaaaa...

Dulu aku pernah dapat interview kerja gomen..masa tu tahun 2002.Aku dapat 2 interview dalam tahun yg sama.Satu tu aku dapat di Jabatan bekalan air Melaka.Tp tarikh interview adalah masa aku tengah menunaikan ibadah umrah...so x dapat lah pergi.X lama lepas tu dapat lagi interview di JKR headquater di KL..aku leh tak pergi..suka2 aku jea kan..Tu lah..bak kata kawan aku..."kau tu di black list da kat gomen".....iyea la tuuuu kau..
Ya ALLAH ya tuhan ku..bukak kan lah pintu rezeki aku utk dapat bekerja di GOMEN..AMIN
Nampaknyer hari ni kena pi update borang JPA lah...

Tapi wlu bosan di opis ni..life aku kat luar jea pagar IKRAM ni..amatlah MENYERONOKKAN..ahak....

Satu lagi..tu tgk lah pic tu.Da lah plastic...tak baper bersih pulak.Itu lah tabung yg maybank bagi klu saving Haziq kat YIPPIE tu more than rm 500.Memula mati2 aku hingat tabung tu macam yg pernah aku bayang kan masa zaman kecik2 dulu.Ni tak...buruk betul...langsung x hargai client si maybank nie.Busuk nyer orang....Haziq sendiri pun leh wat tak tahu jea ngan tabung tu..Padahal before ni tabung bentuk manggisnyer..sampai pecah da tabung tu sekarang nie.

Picture aku wit tudung coklat yg baru tuuu...ermmmm

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails