Followers

Wednesday, May 28, 2008

Nyanyi masa jadi pengantin..

Di hari kenduri masa aku naik pelamin tahun 2006 dulu...aku sempat nyanyi sebuah lagu.HEHeee pengantin pun nak nyanyikan...bukan aper masa tu da petang dah.Aku tak berapa ingat pukul berapa.Sebenar nyer aku da boleh pi tukar baju da...ialah tukar baju pengantin tu..rimas aku pakai lelama.
Satu hal lagi tu...ada aku tunjuk kat kelonggaran kain aku tu di picture...dulu kan aku kena gastrik teruk...so badan aku susut amatttt..last2 da lewat sangat untuk repair semula kain baju aku tu..Masa a few days before aku balik kg aku da fitting sekali utk baju pengantin..mmg ada longgar sikit.Tapi aku biar jea lah..ialah byk kali sangat baju tu duk du repair kecikkan dan kecikkan lagi.Last2 aku takut pulak hancus baju pengantin aku tu.Dah lah aku ni payah tul nak cari baju yg sesuai...sampai tiga cawangan kedai pengantin tu aku cari baju.Last2 jumpa jugak baju yg berkenan dan sesuai dgn aku and En Hendra.Sebenar nyer nak cari sesuai utk aku lah yg payah...faktor kulit yg lebih dark dari En Hendra membuatkan kesulitan mencari kesesuaian timbul...As a result masa kenduri aku tu...kejap2 adalah makcik aku ke..adik ipar aku ke...tolong betulkan kain aku tu..terlondehhh tu..Baju tu pun sebenarnyer patut kena repair..tapi mcm aku cakap td..takut last2 baju tu pulak rosakkk..
Ha aku nyanyi lagu CT..bukan cinta biasa..En Hendra sudi temankan aku masa tu.."tq bangg".Masa ni orang da tak ramai da..kira tinggal sedara mara aku jea...so x kisah lah aku nak nyanyikan...Sebenarnyer aku ni da biasa nyanyi karoeka kat umah makcik2 kar s'pore.Kiranyer klu ada happy hour..semua family kena hantar satu wakil...dan kena family aku...den lah orang nyer tiap2 kali ada nyanyi...boleh gitu...Kiranyer aku ni wakil negeri sembilan lah kat s'pore....
Sebenar nyer masa ni aku with En Hendra tengah tunggu sebahagian family makcik dia dari KL..mereka ada hal kot tengahari nyer.So petang lah dapat mereka datang.Total nyer tak lah ramai family belah En Hendra datang masa tu...ialah...family dia jauh nun....kat Sabah and Sarawak.Bagi aku berapa orang yg datang tidak lah menjadi masalah...tapi kedatangan mereka amatlah aku hargai....terima kasih aku kat diaorang semua yg sudi meluangkan diri datang ke majlis perkawinan aku wit En Hendra...Ialah ini hari bahagia aku...semestinyer kedatangan mereka lebih membahagiakan aku kerana mereka dah jadi family aku juga.


1 comment:

Anonymous said...

I'm really loving the theme/design of your weblog. Do you ever run into any browser compatibility issues? A handful of my blog readers have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Chrome. Do you have any advice to help fix this issue?

My weblog ... rate auto insurance

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails