Followers

Monday, May 12, 2008

pi JB..sajee ajer

Monday back again..aduh..layan tul kelas hari ini..Kering tekak dibuatnyer..jerit2 dalam kelas.So aku habis awal sikit hari ni td.Mana larat weh..kang kul 3pm - 6pm ada kelas lagi.
Banyak nyer keja x siap lagi..ialah aku pi mencuti kan diri hari khamis dan jumaat baru nie.'Babysitter' Haziq tak de..so aku kenalah jaga Haziq.Pastu sebab cam boringggg jea...aku leh pergi JB berdua jea ngan Haziq petang khamis tu...leh tu..Driving only with Haziq.Aku bertolak dalam 1.30pm..sampai aku kat rumah rehat pakcik aku kat gelang patah dalam jam 5.30 pm.
Alhamdulilah Haziq tidor jea sepanjang perjalanan dalam baby sit dia.Cuma dekat2 nak sampai gelang patah, Haziq da bangun dan merengek2..Puas aku drive keta sambil nyanyi utk pujuk Haziq....ok lah.
Lama tul x drive siang2 klu balik arah selatan nie.Seronok jea tgk permandangan kiri kanan jalan raya from KL to Gelang Patah.
Adik aku ada kat situ..sebab dia keja kat area situ.So malam tu makan makan with adik aku and Haziq lah.Jumaat tu aku masak kat paprik sotong + udang dan juga goreng sayur.Lama betul adik aku tu x makan masakan aku...(hehehe...idak lah sedap nyer..tp boleh lah)..syok jea aku tgk dia makan.
Malam tu En Hendra naik bas express datang JB..dia sampai dalam jam 1 lebih pagi sabtu tu.Pastu ktorang berempat pi makan kat Stulang...dan sampai gelang patah semula dalam jam 3 lebih pagi dan terus tido.
Pagi tu..lepas makan..pi JB..konon nak shopping sikit lah..erm...ntah lah..naper aku cam bosan jea nak beli2 nie.Mungkin sebab da boring dulu lama duk kat JB masa study kot..ntah lahhhh..
Kami bertolak dari Jb around 5.30pm...dan lepas berenti sana sini..sampai Pandan Indah dalam 10pm lebih kot...Sepanjang perjalanan balik Haziq tak nak tido..so aku with En Hendra..terpaksalahberganti2 drive keta.Haziq kejap nangis nak kat emak nyer...kejap2 lagi nangis nak kat abahnyer..ermmm
Mana de tidor nyer lagi kami berdua nie..plus Haziq sekali..Kami tgk citer SHREK 2 kat tv3 midnight movie..Pastu baru lah tido..zzzzzzzzzzz..

4 comments:

Anonymous said...

tabik spring la lin..drive sensorang sambil bwk baby lagik

Ms Haslina said...

aduh kak ina...semua nyer dgn izin ALLAH...
syukur hanya pada nyer..

mochitsuki said...

eeii.. braninye..
bahye aa..
kena hati2 lenkali

Ms Haslina said...

suki ~ mana de berani pun...baby mmg selalunyer akan tidor klu naik kereta dan di letakkan dalam baby sit dia..so saya dapatlah memandu dengan tenang...
da x de saper2 nak dibawa bersama..lagipun hidup tidak bolah bergantung 100% pada orang lain..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails