Followers

Friday, May 16, 2008

pictures pertama aku untuk En Hendra..







Teringat nyer masa pertama kali aku bagi picture aku kat En Hendra.Masa tu lom pernah jumpa dia lagi dan aku baru je start kenal ngan dia.Dua pictures atas 2 amek guna web cam kawan aku.Masa tu aku mana ada hp ada camera nie...x mampu beli pun.Pastu picture yg bawah sekali tu..baru amek guna hp..ada orang bg present birthday hp ada camera masa tu..alhamdulilah..
Semua tu location picture kat office..masa duk kat builidng academic lama.Masa tu aku duk ngan kak ina and hanani.Dua ibu yg setia mendengar cerita2 setiap hari cerita aku with En Hendra.Tapi masa tu aku baru berkenalan dengan En Hendra..lom bercinta lagi.

Tudung merah...mei 2004 taken...tudung biru baru ambil masa dec 2004...dan di email aku pada En Hendra aku tulis ----->

tarikh email 17 dec 2007 - friday
assalamualaikum...my new pic...u x sempat tgk kan...so enjoy ur eyes..take care..
jangan mengharap terlalu tinggi my beloved friend..takut kecewanyer nanti menjadi diri lebih merana....

5 comments:

Ceera said...

ewahhhhhhh.. ayat tak tahan, mesti gelak2 balik kalau baca kan, hehehe...

Ms Haslina said...

KAU NI CEERA...lawak jea...
baru kenal kan...gitu lah...kan kan..

Anonymous said...

lin...sedey je tgk tmpt akak tuh..nmpk kusi lama lagik...tinggal memori je

mochitsuki said...

eei.. ngade.. kiranye..
masa mude2 la tu ek..
wewwwiittt.. masuk aa plak..
pic kawen... :p

Ms Haslina said...

kak ina ~ tu lah..memory still remain..x pe..akak pergi tempat lebih best dari kat sini...

suki ~ ngangada ek...ada sikit2 jea...pic kawin da masuk da ari ari tu lagi da...idaklah muda...da 28 tahun masa tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails