Followers

Tuesday, May 20, 2008

Pi masjid india..

Sabtu petang baru nie..aku pi area kat Masjid India nak cari tudung.Cadang nak lah cari beberapa color tudung.So aku with En Hendra and Haziq sampai sana dalam jam 4.30pm rasanyer.Kiranyer bagi aku masih sianglah lagi..sure tak ramai orang.Da masuk area pasar malam kat situ..peh.peh...rhupa2 nyer sangkaan aku silap.Orang ramai gak siang2 nie.Tension nyer masuk area pasar malam...cian kat Haziq dalam stroller dia...panas kan.Aku pun cari je lah tudung kat kedai2 sedia yg ada tu..masalah nyer cam x lawa jea tudung2 display kat situ.Pastu sebab semua tersusun indah..takut pulak aku nak2 tgk color tu..pastu x jadi beli lepas tgk..pastu minta color lain..pastu x jadi beli lagi..aku tgk muka budak tu cam bosan jea layan aku..So malas lah nak beli kat kedai2 tu..Then nak or tak nak paksa gak masuk kat pasar malam.Cari tudung kat area gerai2 tu.Kat situ lagi beh cari tudung..bebas..pilih jea..

Tapi yg aku pelik nyer orang pompuan ni klu nak beli barang2 lah..main langgar jea..pastu klu leh nyelit..dia nyelit jea..bukan kira ada ruang or tidak kat situ..Aku bukan jenis orang yg main terjah jea.Tension tul aku...sudah2 aku nak buka helaian tudung tu pun x lepas..sebab diaorang2 ni main terjah jea.Kesimpulannyer aku cuma ada sehelai tudung jea..yg aku beli kat kedai masa awal tadi...Naper ek orang leh jadi camtu???..Aku tahu lah tudung kat gerai2 lebih murah dari yg kat kedai..tapi BERADABLAH sikit..orang lain pun nak membeli gak..Klu diikutkan bukan kerana aku mencari tudung..x de keinginan aku nak pi sana pun.

So klu sesaper duk tgk aku pakai tudung tang tang tu jea..jgn lah duk mengata belakang aku..korang da tahu naper kan..aku duk pakai tudung coklat tuuuu jea...
Korang ada banyak pilihan color tudung ke kat umah kea???
;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails