Followers

Monday, May 26, 2008

Hari sabtu hari tu..

Hhhaaa...hehe...alhamdulilah semester da habis da minggu lepas...so aku leh lelepak lah.Ari ni td baru aku habiskan kelas terakhir utk semester nie.Kalut sungguh semester pendek ni.Banyak sangat kena cancel kelas..pastu ngan cuti umum lagi.Tak tentu arah silibus aku kena habiskan.
Sungguh aku tak suka semester pendek ni...membuat orang jadi hau biru.Dah tu nie..sah2 melambak2 kertas nak kena tanda.Tapi syukurrrr...student aku tak ramai la nie.
Pastu masa2 terluang leh lah...happy hours jea..

Ari sabtu hari tu balik kg lah.Amek keta NAX aku tu.Alhamdulilah cuma kena 100 hinggit jea kerosakkan kat enjin keta....ganti barang jea.

Disebabkan ke JEM an yg amat melampau di highway masa kau balik tengahari tu..sampai seremban je aku suh En Hendra exit tol situ jea.Selalunyer ktorang exit tol senawang klu nak balik kg.MUAK aku tgk sana sini KETA jea.Tension tulllllll!!!!!!Bayang kan lah siang2 buta..JEM...tak de gerak la tu..pelannnnn jea gerak sikit2.Aku dengar kat radio RMKL..kata nyer ada accident dekat2 hentian RnR nilai..tu lah pasal jalan jem..
Pastu Haziq pulak..aduhhhh..asik merengek jea.Rimas dia..duk dalam keta lelama.Kejap main kat tempat kaki keta..kejap main picit2 buttons kat dashboard keta..kejap2 nak tukar gear keta.Xleh duk diam langsung...sama cam masa dalam perut aku dulu..Haziq mmg lasak tul..Cian si kenit tu..last2 sampai kena cubit da..
Alhamdulilah ktorang da lunch kat KL ari tu..klu tidak..aduhh ALLAH sajae yg tahu..Dengan lapar nyer..dengan jem nyer..Mahu ada orang bertukar jadi rimau dibuat nyer..


si kecik yg dapat duk sekejap...so..dapat lah aku amek gambar..

Dan sampai jea kat ULU BENDUL..leh ktorang berenti utk minum petang.Tapi bukan makan kuih pun,...diaorang makan NASI AYAM dan aku makan MEE BANDUNG.....punyalah mahal nyer makan...total out rm17...gila...mahal tul..padahal semua orang minum air teh jea
.Pastu aku teringat pasal Taman Ular Sawa yg baru buka tu..so aku ajak En Hendra pi taman tu.Konon2 utk ilangkan tension dgn JAMMING kat highway td tu..
Nampak jea pintu gerbang tu..aku pun cam seronok jea....tp rhupa nyer punyalah tinggi nak mendaki nak naik pi tgk ular2 tu.BERPOLUH2 den...tinggi amek..
Tapi as soon dapat tgk ular yg agak aku dalam 9 ekor kot...ok lah jugak...buat suka2 jea.
Aku tgk semua orang yg naik pi tgk ular tu..kuyup2 baju..mcm pi daki gunung jea...ahak...


Haziq dapat jea turun dari keta..duk laju jea jalan sana sini..syok jea si kenit ni..En Hendra tgh bancuh susu..ialah siap2 nak pi masuk taman ular sawa tu..

Muka tension jea bila da sampai kat atas nun..kat sangkar ular pertama..En Hendra with Haziq and adik bongsu nyer Fauzi..

Yg kelakar nyer lah...bila balik umah tu..aku citer kat abah pasal pi tgk ular..pastu abah leh kata "x do kojo weh...orang kg mana ada pi tgk2 ular nie...kat kg pun melambak2 ular"...kedu den..

1 comment:

Anonymous said...

We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your website offered us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our entire community will be grateful to you.

Look into my weblog: car insurance quotes compare

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails