Followers

Friday, November 20, 2009

Apa yang tiada di rumah anda?

Desktop LCD


Water heater

Astro

Di zaman moden 2009 ini kan dan hendak masuk 2010 tidak lama lagi, aku rasa semua rumah mempunyai basicly barang-barang yang sama. Rumah kelamin lah...bukan rumah bujang ya.

Ha ha ha ha...dan aku berbesar memberitahu yang rumah aku sekarang ini..yup yang aku duduk ini lah. Yang kami tiada ASTRO, WATER HEATER dan DESKTOP LCD. Kenapa tiada...erm...sebab tiada keperluan pun di rumah aku semua itu.

Tetapi lah kan...apa pula YANG ADA di rumah aku. Alahai tidak perlu menceritalah kan. Apa yang ada dan telah ada adalah rezeki ALLAH...amin.

La la la la la....

4 comments:

Ina Hashim said...

Lin

sama gak...kami takde ASTRO, water heater dan jugak desktop LCD...kuang3...yet we can still enjoy life,kan..?

Ms Haslina said...

ha ha ha...betul tu kak....still enjoy....

orang asal duk kg cam saya ni da biasa mandi air sejuk pagi2..

;)

maidatul said...

kami juga happy n enjoy...;)

Ms Haslina said...

ha ha ha...alhamdulilah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails