Followers

Tuesday, November 24, 2009

coklat CAMIOR.

Lately ini memang kerja utama ialah tidur sahaja. Makan........makan dan tidur kembali. Entahlah, im tired. Badan asyik kurang bermaya. Masak pun memang sudah malas. Tapi malas-malas termasak juga Mee Goreng and Kari Ayam hari itu. Ishhh..

Di office pula hari hari lunch NASI AYAM. Dekat hendak 2 minggu lebih makan makanan yang sama. Pagi-pagi pula balik-balik itu sahaja breakfast aku. Aku macam sudah malas hendak makan benda lain. Aku kini dalam kebosannnan yang amat tinggi....

Hari itu hari itu tengah ingin hendak makan coklat. Hendaknya coklat beli di airport pula itu. Lagipun aku tidak tahu coklat itu ada jual di mana lagi. Kebetulan malam hari itu pergi airport......mula-mula malaslah hendak beli apa-apa. Sudah En Hendra yang suruh beli juga coklat yang konon aku suka............memang hari itu aku suka. Tapi malam itu aku sudah kurang suka. Hari itu lah..aku memang suka coklat CAMIOR itu.


Roti canai 2 keping lagi. Aku pun suka makan roti canai di kedai satu ini. Alahai dekat dengan rumah aku juga kedai ini. Petang sabtu hari itu sebelum pergi buang duit di Tesco, aku minta untuk makan roti canai dulu. Yang penting roti canai dia lembut sahaja. Kuah pun sodapppp.
Tapi memang lately ini, tekak aku terlalu kuat rasa tidak sedapnya. Bak kata orang air liur orang mengandung macam rasa magnesium@besi....kan. So semuanya sudah jadi kurang sedap...whuaaa...

6 comments:

Unknown said...

salam haslina..walaupun hantu coklat tapi badan maintain.jelouslah..o..camtu ek hospital ampang..akak tak pernah gi lagi ke situ..lawa jugak..semuga kamu selamat bersalin disana dan doc dan bidan, nurse semua baik-baik..cik hendra nak msk ke dlm tgk kamu bersalin ke idak?

Ina Hashim said...

huwaaaaa...tingat roti canai kafe tengah tu...merembessss

maidatul said...

waa...waa...my faveret tu...last beli kat Genting Highland aritu...besttt...

tadi tak nampak ada roti canai kat cafe akak tu...da amik kueh tiew baru en. muz nampak n ckp ada roti canai...ermm xde rezeki nak rasa kat situ...

Ms Haslina said...

hahaha kak ina ni bt lawak jea...
insyallah suami akan masuk sekali di labour room..tq kak

kak ina ~ aduhaiiii...itu lah pasal..pebret all the time kan roti canai nie...sodap...

akma ~ yea kea...suka coklat yg sama ek..hehehe..
alahai lain kali klu dtg opis leh cuba..kan...tapi roti canai ni kat cafe yg tengah...byk kedai kat situ...

mamaarifakeemaisy said...

biasa la org ngndung ni kan, kejap selera begitu, jap begini..dh tak ketentuan .. kdg benda faverate sblm ngndung leh jd benda plg memualkan msa ngndung..kan3x.. pepun hope sihat sllu ^_^

Ms Haslina said...

mmg betul pun mamalieyna...harap2 jgn nak yg mahal2 dan payah nak cari sudahlah kan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails