Followers

Friday, November 6, 2009

Jennifer's Body da movie and Lion King I & II.

Ermmm...boring sungguh movie ini. Memang semata-mata guna nama Megan Fox untuk lariskan filem. Penat aku menunggu cerita ini..bilalah hendak ending. Jalan cerita pun boring. Aku bukan peminat perempuan ini pun. Aku tengok di rumah dengan En Hendra. Exsploitasi sahaja.

Sebelum itu kami menonton movie ini. Aku tengok cerita ini pada tahun 1994 di cinema lagi bersama adik bongsu dan kakak aku. Lama sungguh kan. Memang aku suka cerita ini..di tambah dengan soundtrack dia memang best.

Movie yang ini macam slow sikit. Entahlah. Tapi aku layan jugalah sampai habis bersama En Hendra and Haziq. Bagi aku cerita ini kurang sesuai untuk Haziq sebab dia boleh tertidur masa menonton. Sebab jalan cerita Lion King ini tiada unsur-unsur lawak untuk budak bawah umur 3 tahun...iyea kea??

2 comments:

LuVidA^^ said...

kite minat megan fox tu.
and kite suke cte ni.
:)

Ms Haslina said...

hehehehe....
selamat menonton...

;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails