Followers

Saturday, September 21, 2013

1st seminar di OUM, esok.

Assalamualaikum.
Hi friends. Happy weekend dan selamat berehat.
Untuk mommies semua, mesti seronok kerana hari ini dapat luangkan masa masak with barakah best dishes ever untuk anak-anak dan suami tersayang kan.



In sha allah esok will be my first seminar di OUM. It going to be 6 hours seminar. 3+3 with two different subject and only 30 minutes break between its.
Perasaan sekarang ini, ialah berkobar-kobar. Alhamdulilah saya sempat study juga. Cuba juga untuk study ikut the barakah time, iaitu 4am to 6am. Tapi nampaknya saya masih belum mampu. Ialah dengan masih terbangun around sekali dua kerana bancuhkan susu baby Hafiy membuat saya teruskan tidur sahaja until pagi. Mungkin saya belum ada feel lagi dengan bangun pada waktu begitu. Moga ALLAH swt permudahkah planning saya itu selepas ini. amin.
Apa yang saya buat sekarang ialah study waktu malam sahaja. Oh tidak pun selepas anak-anak tidur. Sebab saya masih belum boleh tune my sleeping routines.
Kalau ada feels hendak study, saya terus ambil buku, pen dan buku kecil. Dengan anak-anak tetap playing around dan duduk sama sebelah saya sekali. Itu tidak menggangu pun. Saya ingin cuba sentiasa berfikiran positive untuk study dan family.
Kadang-kadang lepas waktu kerja pun sempat study sikit sebelum balik rumah, itupun kalau tidak penat.
Buat masa permulaan ini saya cuma study around 30 minit ke 1 jam lebih sahaja.

Ini adalah study di office lepas 5.30. 

Bila emak dan abah ucap Selamat Belajar pada saya through phone baru-baru ini, lagi bertambah semangat saya. Plus juga dengan HC yang bagi saya peluang untuk study lagi. Bagi saya tanpa restu mereka, siapalah saya ini jadinya.

 Picture hari ini.
Ambil gambar untuk picture kad matric.

Masa saya sibuk mencari kasut kerja baru-baru ini.
HC dan anak-anak playing taking picture di JJ Taman Equine.

2 comments:

Ina Hashim said...

wah...mesti debar2 gitu

Ms Haslina said...

betul tu kak ina. maklumlah jadi student kembali.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails