Followers

Tuesday, September 17, 2013

Pakaian simple ke tempat kerja.

Pakaian masa pergi student convocation baru-baru ini.


 Sebelum pergi kerja. 
Kebetulan Hafiy pakai baju melayu so joins sekali bergambar. 
Sedondon gitu kan.

 
NIOSH Bangi.

Assalamualaikum.
Selamat bekerja pada kawan-kawan semua. Seronok kan sebab permulaan minggu baru dengan hari Selasa. Tidak ada sindrom Monday blues untuk minggu ini. Yea yea.
Hari ini busy macam biasa. Ada lecture pagi dan petang.

Saja hendak kongsi pakaian yang saya suka pakai pergi kerja sekarang. Paling suka sesuatu yang simple. Tapi saya tetap dengan tudung bawal lagi. Belum pernah mencuba tudung lain kalau pergi bekerja.
Saya suka pakai skirt panjang dari kain cotton. Walaupun perlu di gosok selepas di cuci. Memang saya tidak berminat pakai kain jenis lyra walaupun ianya adalah sejuk.
Part paling best ialah, skirt ini kita boleh mix match dengan apa sahaja jenis bloues. Ada sahaja saya match dengan blouse masa pregnant dulu. Seronok kan.
Sekarang ini rasanya sudah tidak perlu hendak pakai color yang sedondon sangat. Pakai sahaja color yang di sukai sendiri.
Macam hari ini saya pakai bloues pregnant juga color light peach, skirt color grey dan tudung color maroon+peach berbelang.
Yang paling penting saya HAPPY.

 Masa pergi NIOSH visit di Bangi.
Dari kiri, Mr Azhar (lecturer), student, Mr Ir Che Mat Bahri (lecturer), students and Mr Fairuz (NIOSH Officer)



6 comments:

Unknown said...

pakai baju fesyen apa pon skrang ni org tak kata apa..janji tutup aurat dan cantik..:)

suka tgk org pakai skirt labuh..tapi saya ni jenis tak suke pakai skirt..lebih prefer seluar..senang nak bergerak..hehe..

Ina Hashim said...

kenal CMB je...dia masih di situ jugak ye?

nice Lin berskirt labuh :D

mamaarifakeemaisy said...

Betul..skrg ni org tak kisah sgt color apa dipadankan, semuanya nmpk OK :-)

Ms Haslina said...

mama koari - saya pula, entah kenapa tidak suka berseluar apabila ke office. so alternative dari baju kurung, saya pakai skirt panjang.

kak ina - a'ak kak, CMB da retired da. tp still continue, ada juga katanya hendak berenti terus.
tq kak.

eina - betul tu, asalkan kita happy dan semuanya ok.

maidatul said...

Akma bukan pergi kerja saja pakai skirt..berjalan now pun da pakai skirt...heheheh

comel akak berskirt ;)

Ms Haslina said...

hikhik. ada sekali sekala pernah keluar pakai skirt.

bestkan pakai skirt compare pakai seluar.

tq akma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails