Followers

Monday, September 23, 2013

Kasut baru dan PC office pun baru.

My lunch/bekal today. 
Sup macaroni campur dengan butterprawn (beli) dan ayam goreng (beli). 

Assalamualaikum.
Hi uols. Apa khabar semua?. Seronok cuti dua hari baru ini kea?
Me as mentioned, I attended my 1st seminar at OUM yesterday from 8.30am, a way to 3.15pm.
Mood semalam adalah HAPPY.
Feeling yang sama juga masa pertama kali masuk kelas masa degree dulu-dulu.
Rasa bangga bukan riak, dalam hati kerana ALLAH swt bagi peluang pada saya untuk belajar lagi. Memang tidak pernah mimpi dan ada dalam planning saya untuk belajar di peringkat master ini.
In sha Allah, saya akan cuba buat yang terbaik.

Malam tadi makan Ceaser salad dan Nachos. 
Oklah price rm RM6.90 setiap hidangan.

Entah feeling semalam itu lepas beli kasut ialah hendak makan macam salad gitu. Makanya terus ajak HC makan western di foodcourt Giant. Saya pilih dua hidangan itu. Takut juga HC tidak suka. Hikhik, alhamdulilah rasa sedap dan HC pun makan dengan gembira. Qeqeem pun join sekali makan ceaser salad. Haifa minum air coke sahaja. Baby Hafiy tidur.
Masa ini tengah tunggu kaklang sampai rumah dia. Kami hendak ambil Haziq yang ikut kaklang berjalan.

Alhamdulilah pc baru saya sudah sampai pada Jumaat lepas. 
Mood gembira x 2.

Beli kasut baru malam tadi. Price RM49.90.
Mood happy x 3.
Kasut pada entry Kasut Baru ini saya telah jual baru-baru ini, sebab tidak selesa di pakai.
Saya sempat pakai sekali sahaja.


Saya adalah seorang yang sangat cerewet dalam membeli kasut. Sebab itu kalau kasut yang sedia ada yang di pakai berulang kali tanpa henti setipa hari itu sudah out of order barulah saya terkial-kial mencari yang baru. Hendak atau tidak memang perlu beli juga, sebab in the end saya pakai selipar sahaja pergi kerja nanti.
Alhamdulilah jumpa kasut ini di kedai kasut di Giant juga. Setakat pakai hari ini satu hari ini, ia adalah comel dan selesa. 

4 comments:

Ina Hashim said...

wah, terer Haifa minum air Coke ek...firas x pandai minum...rasa sket dah jeluak balik sambil buat muka masam...haha...tapi yg lelain tu pantang nampak esp Alysha bambam itu

tomey la kasut Lin...suwitttttttt

maidatul said...

Akak cantik kasut...sama akma pun beli XES baru2 ni...sambar 3 terus rasa syok lak nak pakai...heheheh
;)

mamaarifakeemaisy said...

Ntah bila kita akan bertembung di Giant tu kan..hehe..

Ms Haslina said...

kak ina - oo, tapi bagus gak kak, firas x minum minuman bergas.
comel kan kak, dan ia sgt selesa sebab kanvas.

akma - wah bestnya sampai 3 sekali.akak mmg berkenan yg satu ni jea.

eina - ya allah permudahkan kami untuk bertemu. amin.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails