Followers

Tuesday, August 5, 2008

da besar da..

Hari ini kelas dari 2pm until 5pm. Tapi tak banyak menda nak cover dalam class today. Mungkin habis kelas awal and bagi students assignment II.
Anak buah aku cakap, mulut Haziq ikut macam En Hendra dan hidungnyer ikut macam aku. Dan lagi anak2 buah kakak ipar aku duk cakap Haziq da lain muka nyer dari kecik compare sekarang nie. Diaorang kata Haziq da hensem...aduh..bebudak2 tu iyo2 jea. Memang da nampak sangat Haziq sekarang ni klu merenung orang sama sebijik macam En Hendra. Mana la tumpah nyer nasi klu tidak kelauk. heheheh..Lunch aku hari ni sungguh sedap..nasi + udang masak sambal + tomyam ayam + terung sambal =rm 3.80.

4 comments:

:: Wiween :: said...

alaa akak!! dak haziq ni sgt laa tomei..mau culik laa gini! ween suke budak2 laa..hihihik

13may said...

uiii...murahnya nasi tuh...hehhe

:: Wiween :: said...

akak! napa x apdet arini. :D

Ms Haslina said...

ween ~ ari ni internet MENGONG..

13MAY ~ mai lah makan kat kantin di office saya..confirm sedhap dan murah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails