Followers

Friday, February 20, 2009

Haziq potong rambut............... LAGI..

Malam td Muhammad potong rambut LAGI. Macam biasa every 3 months gitu mesti potong rambut. Alhamdulilah rambut Muhammad mmg lebat dan cepat panjang. Tgk tu gaya bila di ambil gambar malam td. Aku tgk2 muka Muhammad da ikut muka pakcik dia yg pakai baju hijau tu..uncle HARRY nyer. Baju putih tu uncle ILHAM, baju kuning auntie DEWI dan sikecik comel tu ialah sepupu Muhammad, PUTRA...
WENNNNDU sungguh kat adik2 ipar aku nie..................Ada rezeki kita jumpa lagi...kan..

8 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ha laa..sama tilam ngan Nuha..nape potong rambut..rambut hari tu lagik hensem :D

haslina said...

hik hik...sekarang ni nampak Haziq macam x selesa ngan rambut dia..tu yg kami fikir2 seeloknyer potong lah rambut dia tu...

hOtMaMa said...

uols...dah sihat blum?? sorry... baru hari nih tahu... sanggup nih baca entry2 yg lps... teruk gak ek penyakit tu.. take care...!

haslina said...

hotmama aka orang kg den ~ tima kasih dtg sini...insyallah dalam masa sebulan lagi baru fully baik...

13may said...

hehhe hehhe

haslina said...

13 may ~ hik hik...tq for coming..

Ina Hashim said...

best aar haziq berambut lebat..si alysha nih ntah bila le nak lebat/panjang rambutnya

haslina said...

tu lah..alhamdulilah rambut Haziq lebat..tp tu lah..klu x dipotong dalam masa 2 bulan lebih...maknanyer da jadi cam aper2 jea rupa...merimas kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails