Followers

Tuesday, February 24, 2009

penat nyer - UPDATE

Ish 2 hari bekerja nie aku penat badan jea. Aku mmg rasa sebab ubat ubatan yg aku makan tu lah buat aku jadi gitu. Tapi nak buat camna kan...kena makan gak. Pastu klu aku tgk komputer lama2 mata belah kanan ni jadi x selesa...pastu aku still letak ubat mata...tambah lagi sakit kepala aku dibuatnyer...last2 aku kena wat keja lain lah yg tak memerlukan mengadap komputer. Aku perlukan rehattt...
Ramai gak member2 lain department yg tahu aku sakit hari tu rupanyer. Syahdu aku dibuatnyer...kekadang klu aku nak punch in atau punch out ada lah yg tanya..."dah sihat kea?"..terkejut gak aku..camna diaorang leh tahu. Anyway...tima kasih semuaaaaaa yg prihatin pada aku.

Tetiba rasa mcm nak wat WISH @ UCAPAN kat kawan2 yg jauh dan dekat...kerana aku sentiasa mengingati kalian semua -----

kak Ina ~ semoga akak dan hubby dapat membuat keputusan yg cukup baik selepas memikirkan dari setiap aspek juga mendapat pandangan dr mereka yg benar2 prihatin dan berpengalaman.

my sista Akma ~ enjoy urself ya dikkk seminggu di Kota Kinabalu..

Wan ~ tahniah sebab pregnant dekat 2 bulan da...aku baru tahu berita ni semalam. semoga semua nyer dipermudahkan ALLAH..amin.

Nurul ~ selamat memulakan tugas baru di Australia bermula awal Feb baru nie dan semoga semua nyer dipermudahkan juga..amin.

Dayang Zarinah and Patricia Cristianus ~ WEIIIII !!! aku wendu ngan korang...last kita jumpa lepas grad diploma dulu...buat dayang...aku wendu zaman study dulu...kao byk tolong aku..

Rubiah Kasmon ~ last kite jumpa tahun 1993...manalah aku nak cari kao nie...kau jea kawan perempuan aku masa kelas 92-93 dulu...aku cuma tahu kao ada kat JB...

Nani ~ take care dan jaga kandungan yea...syokkknyer kau tgh pregnant anak ke3...doakan aku utk pregnant sesama yea...

++++..
Elliesmie ~ im so glad to have U as my blogger friend..lupa aku nak citer.. Ada sekali tu aku pi maybank bangi..pastu ada sorang pompuan ni..dia aku nampak dr belakang sebab dia kat kaunter bank masa tu...mcm gaya2 kao jea aku tgk..tp masa tu aku fikir2 gak...kao duk shah alam kan...watpe pi bangi gak....pastu aku tgk2 lepas dia pusing...rupanyer bkn kao..
tp klu ellis betul masa tu...mesti GAMATKAN...
hope to see u next time...

7 comments:

Ina Hashim said...

tengs lin..moga kami suami isteri dapat buat keputusan yg terbaik buat kami sekeluarga

Ms Haslina said...

welcome kak...ialah semesti nyer byk menda dr segenap aspek nak difikirkan...

Eliss said...

itu tandanya ramai orang sayang...:D

maidatul said...

tq...terharu lak bilo den baco...ape pun akma doakan akak sentiasa gembira n cepat2 pulih sepenuhnya...

Ms Haslina said...

ellis ~ itulah..alhamdulilah...

akma ~ alhamdulilah...im so happy...dan bertambah pulih...

aliaaroslan said...

nak baby lagi yar? musti haziq lagi happy

Ms Haslina said...

miss Julie^Beth ~ a'ah...nakkkk sgt baby...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails