Followers

Wednesday, February 25, 2009

Jamming and roti nan + tandoori chicken..

Pagi tadi aku nak x nak kena LAYAN JAMMING dari pandan indah toward to bandar tasik selatan. Selalu nyer journey aku ni makan masa dalam kurang 15 minit lah gitu...tp pg tadi aku amek masa almost 1 hour lah. Aku kuar umah jam 8am dan sampai office 9.30am. Sepatutnyer klu kuar umah jam 8am..aku leh sampai office dalam jam 8.25am gitu. Sebab jamming sana sini pagi td ialah sebab byk accident lah..Lagipun disebab kan hujan...ramai orang yg biasa nyer bawa motor terpaksa drive kereta. So in the end..jalan teramat lah OVER DENSITY pagi td. Tp alhamdulilah..punch card machine MENGONG pagi td...and im safe..hik hik...
Sila lihat turutan pictures dari bawah sekali hingga keatas...dr pandan indah hingga area depan tesco extra.


Semenjak kena makan ubat tiap2 hari ni...aku mmg rasa mcm loya2 ubat jea kat lidah. So klu nak makan tu...mmg kena fikir punya fikir...apernyer aku nak makan. Semalam lepas wat terapi, kamek pi tesco beli barang dapur. Masa terapi tu aku tersangguk2 gak..im tired...pastu ngantuk pulak Memang therapist aku tu ckp..dalam proses sakit aku ni nak baik...mmg aku akan selalu penatttttttttt...
Aku mmg nak makan yong tou fu...tp malas nak susah kan En Hendra suh pi beli. Last2 aku ajak pi makan roti nan --- besar sungguh--- dan ayam tandoori masa on the way balik dr tesco tu. Alhamdulilah kat kedai tu ada stall jual yong tou fu...so in the end...aku dapat makan semua yg aku hendak. Sungguh kenyang kami anak beranak layan makanan kat situ..burppp..alhamdulilah.

2 comments:

maidatul said...

xpe ada alasan sbb pe dtg lmbt bukan suka2...:)

Ms Haslina said...

tu lah pasal nyer.....masak tul duk dalam keta pagi tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails