Followers

Thursday, March 25, 2010

Alice in Wonderland 2010.



Movie download pertama aku tonton apabila berada dirumah KL ialah ALICE IN WONDERLAND. Walaupun pada mulanya hubby mengajak menonton movie Christmas Carol. Memang melayan juga pada mulanya cerita itu, tapi disebabkan aku tidak langsung mengetahui jalan cerita Christmas Carol tersebut maka aku minta hubby tukar ke cerita Alice. Sebab aku rasa cerita Alice mungkin lebih menarik...nama pun wonderland.
Malangnya jalan cerita Alice bagi akulah biasa-biasa sahaja bagi aku lah. Ini membuatkan aku jadi cepat bosan melayan jalan cerita yang begitu-begitu . Watak yang ada memang menarik. Semuanya comel dan wonderland sekali. Hendak atau tidak aku layan juga cerita itu sampai habis berdua. Sedangkan Haziq telah selamat tidur dipertengahan cerita didepan tv.
Mungkin cerita ini tidak sesuai untuk orang dewasa....kot. Atau lebih sesuai untuk tontonan kanak-kanak. Entahlah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails