Followers

Saturday, August 7, 2010

Pictures only

Muka penat sebenarnya itu. Lepas selesaikan urusan meniaga hari itu. Haifa sendiri pun terus tidur bila kena aircond dalam kereta.

Haziq pun sama, terus tidur bila masuk dalam kereta. Kasihan anak-anak aku..penat.

Hari yang lain. Lokasi - parking tesco ampang

Lapar sangat, sambil tunggu makanan layan makan waffle dulu

Masa itu dalam jam 4 petang gitu. Sebelum mula membeli belah barangan dapur di tesco kami makan dulu. Sebab memang malamnya pula hendak makan luar so makan nasi goreng kg sahaja. Sedap dan pedas.

Lama sungguh tidak makan nasi pataya. Ini hubby punya

Haziq tengah makan waffle. Rambut sudah panjang lagi...

Hari Jumaat pula, bagi Haziq naik permainan kesukaan dia. Aduhai rambut anak..panjang..rimas aku.

Aku beli 3 slices kek di Secret Recipe semalam. Malas hendak beli kek besar sebab nanti bukan habis pun kalau makan. Pastu malas hendak simpan lagi. So kali ini birthday aku beli kek potong. SR tu bermurah hati bagi gelas plastic Ben 10 tu kat aku 2 biji. Tq wehhh

Memandangkan kek telah selamat di makan, maka aku pinjam gambar dari page SR. Aku pilih ni Chocolate Indulgence 1 potong


Yang ini sepotong juga, Black Forest Cheese


Dan ini satu juga,Raspberry Cheese
Alhamdulilah

2 comments:

Nina Nurziana said...

comel sungguh kanak kanak ini ;)

Ms Haslina said...

nina - hikhik...tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails