Followers

Monday, August 2, 2010

Busy - moody - not feeling well


Sudah 12 noon gitu. What a busy monday.
Tidak sempat sarapan langsung awal pagi tadi. Sampai office terus ke kelas dan mengajar. Seriusly kepala lutut aku dua-dua menggigil masa aku sampai ke kelas ditingkat 3. Aduhai. Harap maklumlah..building aku duduk ini memang ketinggian setiap floor adalah lebih tinggi dari biasalah kan. So kalau naik tingkat 3 tu macam naik tingkat berapa entah.
Semput aku.
Aku memang tidak sihat hari ini, muka dah menampakkan aku begitu. Suara sengau.Kepala pun pening.
Tapi tadi masa aku mengajar, memang kejap berdiri dan kejap duduk. Then sebab sudah tidak larat lagi bercakap, after aku done one example, aku terus bagi students exercise. Aku pula terus balik office.
Bila sudah ok sikit, aku pergi ke office depan, hantar beg. Ada member beli, alhamdulilah.
Sampai office la nie, aku kemas meja.Rimas kalau tengok meja aku tidak kemas.

Aku tidak ada selera hendak makan hari ini. Aku tengah makan oat + milo + susu tepung. Itu sudah cukup.
Jap lagi jam 2pm aku ada kelas lagi, 3 jam gitu. Semoga ALLAH kuatkan semangat aku untuk mengajar nanti, amin.

Jam 1 nanti hendak pergi pejabat pos. Ada 6 parcel yang perlu di poskan. Alhamdulilah.
Selamat bekerja pada semua dan pada yang kurang sihat macam aku ini. Mari kita sama-sama gagahkan diri demi tugas yang perlu diselesaikan.
Jom

4 comments:

Ina Hashim said...

sian lin...memang musim x sihat skrg ni...take care ya

aliaaroslan said...

aah la kak, musim demam, selsema n batuk..

mamaarifakeemaisy said...

allor ciannye tak sihat..musim org sakit2 ni..huhu..get well soon yeah!

Ms Haslina said...

kak ina - itu lah..alhamdulilah selamat da ngajar 2 kelas ari ni...

miss julie - sungguh tu...musim kan...

mamalieyna - tq....tq..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails