Followers

Monday, August 9, 2010

walau bagaimana pun Monday ini tetap blues

Aku sabtu lepas, 
student yang konvo...bukan aku ek...

Hari Isnin sudah rupanya. Aduhai...sarat sungguh aku hendak bangun pagi tadi. Penat tidak habis lagi. Tapi demi tugas, aku bangunlah juga.
Semangat semangat pun, aku tidak boleh melawan kehendak yang ditetapkan. Suara aku masih serak serak gitu. Pagi tadi itu, hanya keluar sedikit sahaja suara aku. Sudah, camna aku hendak mengajar kalau gitu.
So hendak atau tidak hendak, aku cuma bagi kuiz yang telah dijanjikan dari minggu lepas. Lepas itu aku bagi lagi satu tutorial panjang, then sila hantar hari ini juga.
Alhamdulillah..selesai tugas pagi tadi.
Jam 2pm nanti ada lagi satu kelas.
Allahuakbar, camnalah nanti yea. Suara aku tidak mengizinkan aku untuk bercakap secara berlebihan.

Syioknya, esok aku ambil cuti 2 hari. Hatta last week, sudah kerja hingga hari Sabtu kan. Penat weh. Aku bukan robot. Walaupun kelas ada hari Rabunya, tapi aku bagi pelepasanlah untuk student. Manalah tahu hendak berpuasa bersama keluarga nanti..kan..kan.

Kisah lain.
Sabtu lepas, sempena birthday aku. Aku yang pi request kat hubby untuk masakkan mee kungfu. Sebab da lama tak makan...yg hubby masakkan lah. So malam tu, hubby masak, guna mee kuning yang besar tu.
Fuhhh sungguh sedap sangat...alhamdulilah.

Mee Besar.

Makan satu family
Maveles.

3 comments:

Eliss said...

lama tak makan hubby msk :p

Ms Haslina said...

hubby tgh sibuk la tu kan...nanti da free..ushalah minta masak...
;))

maidatul said...

Akak cuti sambut puasa ke tu...bestkan...

Selamat berpuasa ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails