Followers

Thursday, August 19, 2010

Sedih jea..kan

Sedih kan, hari ini masih tidak larat pergi kerja. Aku memang macam tidak boleh berdiri tegak betul. Sakit kat perut. So lagi camna hendak driving..kan. Kesimpulannya hendak mengajar pun confirm..fail.

Memang tidak pernah zaman aku kena gastrik teruk camni selama lama ini. Hatta tidaklah bergulung-gulung rasa dalam perut, tapi still rasa sakit maka sungguh rasa tidak selesa gitu
Semalam Doc bagi ubat air dan aku request ubat pil sekali.
Aku makan malam tadi, ermmm kureng sangat rasa kurang sakit aku tu.

Boleh hubby tidak kejut bangun sahur pagi tadi.
Alih-alih dia da masakkan aku ikan goreng dan nasi pagi tadi..sempat tu.

Hasilnya..........
Aku tidak berpuasa hari ini...whuaaaaaaaaaa sedih kan
Hubby tidak bagi sebab dia tengok aku lepet sangat.
Doc semalam pun terkejut bila tahu aku berpuasa.
Tahun lepas larat sahaja puasa dengan cukup 30 hari. Walaupun hari-hari muntah sebab gastrik gak waktu pregnant tu.

Tapi kali ini I'm out sungguh.

2 comments:

maidatul said...

salam...

akak belilah jeli gamat flavour oren kalau xleh telan yg plain tu... dulu akma pun teruk sampai nangis2 tahan. Amal minum jeli tu alhamdulillah dgn izinNya kurang da gastrik dan maybe akan hilang terus...insyaAllah.

Ms Haslina said...

salam kembali...ooo yea kea...tq..nanti akak cuba yea.....

ada perasa orennn...ermmm sedappp

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails