Followers

Tuesday, August 3, 2010

outing with officemate.

Kisah Jumaat lepas.

Lepas Asar, aku keluar berempat pergi minum petang di kedai mamak ber aircond  gitu di Serdang. 1st time outing dengan officemate yang muda belia dari aku. Umur diaorang antara 27 ke 28 rasanya. Ialah aku ini sudah masuk 34 tahun tidak lama lagi.
Kelakar juga diaorang cakap, yang aku ini selalu keluar dengan kakak kakak jauh lebih tua dari aku. hikhik. Sebenarnya, aku memang suka kawan dengan prang lebih tua, sebab mereka lebihhhhhh banyak pengalaman dan selalunyer pendapat dan nasihat diaorang memang best.
Then petang itu aku makan..aduh lupalah pulak namanya. Tapi terkejut juga, sebab selalu aku pernah makan saiz besar tapak tangan je. Kali ini, tu dia..saiz pinggan..besorrr. Kenyanggg oittt.


Tapi kari ikan buat cicah dia kurenggg lah.
Hana pula makan putu mayam. Fav. dia makanan tu.
Lin and Thilai minum sahaja.


Yang kelakarnya, walaupun apa umur anda, part bergossip TETAP SAMA JE!!!!!!!!

4 comments:

Ina Hashim said...

wah..putu mayam dia x makan ngan kelapa+gula merah ye?

oya said...

lame x mkn putu mayam...
gossip mmg layan kekadang.

mamaarifakeemaisy said...

hehe...part bergosip semua org perempuan adalah sama eh.. =P

Ms Haslina said...

kak ina - makannn..tp kedai tu leh bg dal gitu...
terus member saya tu minta gula merah..kecik sgt bekasnyer...siap minta utk kali kedua...

mahira - samalah tu...la nie jarang da org jual putu mayam naik motor tu kan...
gossip opis gitu...hangattt..

mamalieyna - itulah kan...tidak sama umur..tapi part gosip tetap menda yg sama..
pompuan tetap pompuan gitu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails