Followers

Thursday, November 4, 2010

my Earnings


Lama tidak update earnings aku ini. Alhamdulilah, memang tidak di nafikan aku sungguh 'slow' beberapa bulan ini, namun iklan tetap ada. Walaupun tidak banyak namun 6 itu pun sudah cukup besar bagi aku.
;))

Namun begitu bila kerja sudah berkurangan di office, maka sungguh sesuai untuk aku update blog aku secara tetap.
Kalau cerita kerja di rumah, payahlah jugakan. Kerja luar office ini lagilah banyak, memang tiada dua date pun, kan.

Esok cuti, selamat bercuti pada semua dan maka bermulalah kerja lain ada masih tertangguh sahaja.
1. cadangan untuk membeli stroller Haifa
2. beli barang dapur. peti ais sudah kosong.
3. ambil stock barang. ini pun sudah kurang sangat dah.

;))

2 comments:

Unknown said...

byk nye BE dia, tahniah :)

Ms Haslina said...

alhamdulilah...
tq ieda
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails