Followers

Friday, April 25, 2008

bila Haziq tido awal..

Malam td Haziq tidor awal..kire awallah.Selalunyer Haziq tidor around 11 lebih pm.Dan malam td Haziq tidor dalam 10 lebih pm.Ialah siangyer Haziq tido kejap jea.Sebab asyik sangat MAIN...bukan main ngan permainan..tp main practice BERJALAN dan baru belajar nak berlari2..
So lepas Haziq tidor,aku cakap ngan En Hendra..
"abangggggg...
aper nak buat nie?..
boringlah..nak tgk tv pun malas.."

En Hendra ada kea leh suruh aku pi tido..aduhhh.Mana pernah nyer aku tido malam seawal 10 lebih pm.
Pastu En Hendra cakap lagi..
"Jom tgk movie...abang da burn movie kat disc dvd.."
and..pastu kami pun layan citer OVER HER DEATH BODY until 12.30 am.

Citer ni mmg rating rendah jea aku tgk (User Rating: 4.4/10 (1,130 votes))..but bagi aku and En Hendra lah..movie ni mmg KELAKAR.Puas gak kami duk gelakkkkkk jea.Lagilah si eva longoria parker yg main watak gabriell aka gaby dalam citer desprate housewives.Aku mmg suka tgk lakonan dia nie..behhh jea.
Movie ni pasal kate yg mati accidently di hari dia nak berkawin dengan henry si Dr haiwan.Kate mati pasal di hempap statue ais batu yg akan diletakkan sebagai arca ukiran on her wedding day.Kate juga adalah seorang yg tak mahu henry bersama dgn perempuan lain wlu pun kate da mati.
So si henry ni bertahun lah bersedih pasal bakal isteri nyer yg mati mengejut ni.Adik perempuan henry kenalkan pada 
seorang psikik supaya henry boleh lupakan kisah sedih dan mulakan hidup baru.
Last2 henry jatuh cinta pada psikik tu.Dan mula je henry jumpa psikik ashley tu 
sebenarnyer bermula juga si kate yg mengganggu hidup ashley tu.Kirenyer ashley tu
saja yg leh nampak kate yg da jadi ghost tu.  
Akhirnyer mereka berkawin juga setelah kate akhirnyer yg minta ashley supaya gembirakan hidup henry yg baik tu.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails