Followers

Tuesday, April 15, 2008

Sandal baru..



Hari tu masa pi cari2 baju tido Haziq..leh aku berkenan dgn satu sandal nie.Lagipun mmg aku perlu cari sandal kerna sandal lama aku da lama sangat aku pakai.Since zaman bujang lagi tu.
Sandal tu..cadang macam tak nak beli..tp selesa betul masa aku cuba pakai tu.Lagipun aku amat memilih untuk membeli sandal.So klu da berkenan..amek je lah.Itu pun aku tanya kat En Hendra dulu...klu dia kata TIDAK..aku x akan beli nyer.Tp dia da kata..klu nak amek lah..so alhamdulilah..is mine.Dan aku tahu aku akan pakai sandal EMAK2 ORANG NYER STYLE ni lama nyer..sama cam sandal lama aku tu.Murah je harga nyer rm55.

3 comments:

Grogal said...

See Please Here

haslina said...

naper ada orang jahat nie lagi...

akuzle said...

itu spammer... rm5 br murah...rm55 sebaliknyer...ahahahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails