Followers

Tuesday, April 29, 2008

pusing nyer kepala aku..

Aku feel sungguh relexing..bila dapat SLEEPING begitu nyaman dan tenang malam semalam...Klu dapat katil KING mesti lebih best dari katil QUEEN....biar pun hanya dapat tidor kurang 1 jam sebenarnyer..

Semalam sampai malam MY HEAD migrain or just HEAD PAIN biasa..aku masih tak dapat kenal pasti.

Tapi mmg before aku dapat LANDING atas katil queen beralaskan tilam VONO, aku makan ubat FEVER 2 biji.

Sebenarnyer aku CONFUSE nak makan ubat FEVER atau ubat MIGRAIN...tapi aku da terlalu lama sangat bergantung ngan ubat migrain ni...ngan si PONSTAN dan mana2 yg ANGKATAN dengan nyer.

Alahhhh ...En Hendra ni..td duk elok2 tgk tv...ni da ada kat belakang aku...ish..malas da nak menulis...da ilang FEELING aku..
Lain kali jea lah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails