Followers

Tuesday, April 1, 2008

aku suka sangat makan benda tu..








Dan hendak di jadikan cerita sepanjang minggu lepas aku nak sangat makan YONG TOU FU.Nak ajak En Hendra pi pasar malam..dia tak nak. Nak ajak dia pi makan kat satu kedai ni di Ampang pun dia tak nak. En Hendra mmg tak suka makan benda tu.Hari khamis sekali tu aku sampai ajak member office pi beli makanan tu..malang nyer aku terpergi awal dan gerai tu x bukak lagi..huaawwaaa.
So aku telah balik ke kg ari Jumaat tu.Malamnyer tu ada pasar malam kat MELANG.Dan sampai2 kg lagi aku da terus pesan kat emak.."jam 6.30pm nanti pi pasar malam ye mak".Alhamdulilah..dapat gak aku merasa sepinggan YONG TOU FU...besttt..
Lagi ada satu kuih ni(yg kat pic tu).Harga RM1 dapat 6 keping.Kecik jea kuih tu...beli kat gerai jual APAM BALIK.Kuih ni pun fav aku.Lembut dan sedap.Intinyer ada macam2.Ada saper pernah jumpa kuih ni kat KL.Boleh bg tau aku kat mana..aku nak beli lagi..

4 comments:

Galmaran said...

See please here

haslina said...

ada je SIJAHAT nie lagi...sila jgn kacau org lah...

ourdreamsoflife said...

bukan apam balik ke lin?cuma ni apam balik rangup....

haslina said...

bukan lah kak ina..benda ni kechik jea..

apam balik rangup tu besar lagi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails