Followers

Thursday, April 10, 2008

Haziq yg rajin..

My Haziq demam hari selasa baru ni.So aku tak kerja..sebab x sampai hati tinggalkan dia.Aku x de lah pi klinik..sebab demam haziq tak tinggi sangat suhunye.Cuma makan ubat syrup demamnyer.
Haziq sekarang ni since aku balik kg ari tu...suka sangat makan pedas.Maksud aku nasi nyer mesti ada warna cam merah sikit. Tahan pedas tul budak kecik tu.
Sabtu ari tu masak macaroni dan suprise nyer Haziq suka pulak makan macaroni tu.Kira di buat nyer macaroni tu macam nasi.Alhamdulilah Haziq suka makan benda lain selain dr plain nasi nyer.
Yong tau fu aku pun da jadi salah satu makanan Haziq.

Umur Haziq 9 bulan 21 hari..Haziq da boleh berjalan sendiri sebanyak 4 STEPS...alhamdulilah..Mmg mcm x caya jea tgk Haziq da boleh berjalan..ialah dia lom cecah 10 bulan pun umur dia.Haziq ni aku tgk rajin berlatih orang nyer.Klu di ajar aper2...alhamdulilah..mesti dia practice selalu..Sama macam berjalan ni..asik betul Haziq practise berjalan..dari 3 langkah pergi ke 4 langkah.Sampai berpeluh2 dibuatnyer..cian aku tgk dia kekadang..Klu part berlari pulak..peh..da laju gak sesambil pegang tepi2 sofa..leh Haziq berlari2..klu di agah2 oleh En Hendra.

Sekarang ni..alhamdulilah..Haziq mmg da tahu da klu naik kereta kat mana tempat dia...kat car seat tu.Dia da selesa kat kerusi tu..Tapi emak Haziq sekarang ni da kena duk kat belakang lah.Memang rasa lain sangat...ialah mana biasa duk kat kerusi belakang nie..tp demi Haziq ku sayang..aku rela..

Semalam baby coat Haziq da selamat di buka kerana penggunaan nyer tidak relevan lagi untuk Haziq.Maka Haziq amat lah gembira kerana era dia di "kurung" kat situ da berakhir..heheahak..

4 comments:

mochitsuki said...

da jalan 4 step..
xadil lagi ni..
tggu aa..

Ms Haslina said...

heheh suki..semua baby tu UNIK kata kawan aku...so kena pelan2 yea..

Anne said...

hi..i'm you silent reader. love to read your blog :D

Ms Haslina said...

anne ~ tima kasih kerna dtg to my blog...please come again ek :d

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails