Followers

Monday, April 21, 2008

monday blues..

Kenapa bila hari Isnin ramai orang tak de kat opis?.Hari ini aku jumpa kejap jea tadi sorang opismate aku.Itu pun lepas aku habis ngajar pagi td.Dia da nak balik umah sebab anak dia kena demam campak.
Pastu yg lain aku tak tahu lah pi mana...cuti kot.Tapi ok gak..kul 3 nanti aku ada kelas until 6 pm.So kul 2.45 nanti aku da off computer and kunci bilik opis.Sebab kelas aku nun jauh kat depan sana.Kena pi naik kereta.Lepas habis kelas nanti aku leh terus balikkk.
Aku mmg payah klu nak monday blues nie..sebab hari isnin aku ada 3 + 3 = 6 hours lectures..tang mana pulak aku nak bluesnyer...
Malam ni kuar lagi...En Hendra nak beli kasut.Da berhari2 dia cari kasut tu..asik2 x de saiz..pastu klu ada pun..kasut tu da x berapa elok..Cian En Hendra...klu cari barang utk diri sendiri mesti ada problem jek.

3 comments:

Ceera said...

monday memang ramai orang kemalasan.. termasuklah saya nie...

LovelyAyangazli said...

saye pon sgt malas on Monday..ari nie black out dr pagi until 2.15pm...adeh..sgt boring..

rupnye cik reen nie mengajar ye :-S nape saye leh tak tahu :P

haslina said...

tu lea ceera....sama lah kite..malaskan..klu ari ISNIN..

ayang ~ sama gak ngan reem ek..malas..
hehehe..a'ah..reen ni CIKGU..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails