Followers

Monday, November 3, 2008

flowers..

Ari ni mmg cadang nak beli pasu bunga. Semalam cari2 pasu semua nyer x berkenan. Takat ni tempat yg aku suka beli ialah kat satu kedai bunga di warta. Bunga2 kat situ memang cantik dan kualiti nyer ok lah juga. Pasu pun cantik dengan harga yg berpatutan. Tp memandangkan aku tak pergi kerja ari nie, plan gubah bunga da terbantut. Bunga2 kat dalam gambar tu ada yg aku beli dan ada yg dari majlis kawin aku dulu. Ialah semua gubahan bunga msa kenduri aku dulu adalah dari makcik aku, so da habis kenduri aku ameklah bunga2 tu. Dan bunga2 tu semua aku gubah semula.
Bunga purple tu paling byk kali aku cuba nak gubah. Da mcm nak give up dibuatnyer, aku lom berapa pandai ngan gubahan bunga guna pasu tinggi nie. Lasr sekali gitulah yg aku dapt..dan aku puas hati lah juga.
Eeeeeeeeee tak sabar nyer nak beli pasu baru.

6 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

akak suke bunge yek kak. hehe

haslina said...

buat masa nie..gitulah ween..ari2 bunga sajea..

13may said...

hehhe hehhe

tak terkomen saya :D

haslina said...

mr 13may ~ wehhhh...jgn gitu...tq jenguk2 ke sini..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

my hubby x suka bunga plastik :( bunga btol susah nak maintain dlm umah..

haslina said...

ooo iyea ke ellis..alhamdulilah hubby saya ok jea..

ellis pulak camna?..suka ke bunga plastik?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails