Followers

Tuesday, November 4, 2008

pasu ooo pasu.

Hari ni syokkkkk...sebab baru pi beli pasu td. Siap nyanyi2 gumbira lagi masa drive balik ke office td. Bentuk cam tomato, tapi atas dia kosonglah jadi cam pasu. Satu yg besar warna merah dan satu lagi yg kecik warna kuning. Nanti balik umah leh upload pic pasu kat sini. Pastu biasalah...mesti gak beli bunga lagi.

Ari ni aku bawa bunga yg pasu mug KFC tu nak letak kat office. Rasa mcm da penuh tempat kat umah comel ku tu ngan munga2. Cehhhh...cam malu jea...kengkawan tegur, kata bunga gubahan aku tu lawa. Alah biasa2 saje. Sebenarnyer tgk jea gubahan utk En Hendra ari tu, da ada member office aku ni nak wat tempahan kat aku. Wenennhhhh...aku lom pandai lagi lah, cuma suka2 jea buat menda nie. Dia nak minta aku gubah bunga utk ruang tamu rumah dia guna pasu tinggi + bunga tinggi. Aku mmg lom cuba lagi gubahan gitu. Tapi aku tgk ari tu kat kedai, bunga2 gubahan tinggi nie mestilah bunga besar + kembang. Pastu harga nyer mahal pulak tu. Ermmm camna lah aku nak cuba2 nie.

4 comments:

Eliss said...

nak tengok jugak!

Ms Haslina said...

hehehahh...nanti kat umah saya upload picture...comel gitu pasu tu..heheh

Ina Hashim said...

wahhhh...dah ada hobby baru nmpk..lelama nnti leh wat bisnes

Ms Haslina said...

kak ina ~ menda tu bukan hobby baru sebenarnyer kak.cuma da lamaaaaa sangat terkubur.ni br nak mula semula semenjak buatkan birthday present utk ray ari tu.

hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails