Followers

Tuesday, November 18, 2008

Movie dan movie lagi..

Emmm...malam td tgk movie dvd Enchanted. Citer da lama da kan. Tp sajer baru nak tgk. Sebab citer tu sekadar mengisi masa lapang jea...hehehehe.


Lepas tu En Hendra ajak tgk movie DONNIE BRASCO. Tapi masa tu da dekat jam 2 am gitu. Aku perlu tidoooo...hehehe. Aku yg minta dia donlodkan citer nie sebab aku mmg suka tgk citer2 gitu. Citer pasal ni da lama da. Dalam tahun 1997 nyer movie, cuma aku lom kesempatan nak tgk. Lagipun citer ni adalah kisah benar pada tahun 1978 mengenai FBI agen menjadi undercover dan berkawan dgn mafia. Pelakon utama ialah Johnny Depp dan Al Pacino. Malam nie leh tgk lah. Movie tu dalam dua jam lamanyer.

Pagi ni aku pergi keja lambat, sebab nyer singki kat umah dari jam 4.30 am aku rasa duk air terkeluar dari singki tu. Sampai da basah lantai dapur umah aku. So kena tunggu siang2 sikit baru lah En Hendra pi belakang umah, tgk keadaan pembetung tu camna. Itu lah selalunyer masalah duk rumah flat nie, orang atas2 nyer hal, orang kat bawah yg terima akibat nyer. Lepas En Hendra jadi technician pembetung kat belakang umah tu..alhamdulilah ok da singki aku.

Alamak da jam 1.30pm da. Nak pi warta, nak beli pasu...heheheh.
Hari ni last day kerja bg opismate aku Madam Amutha. So jam 3pm nanti ada makan2 farewell utk dia.
Op lupa pulak, semalam Haziq da pandai sebut HIDUNG, GIGI dan ada beberapa perkataan lain. Alhamdulilah da pandai da anak mama tu. Pastu klu dia nak kuar rumah ngan En Hendra, mesti dia cari emak dia nie utk salam dan cium tangan dulu, pastu lambai tgn....baiknyer sikecik tu.
Ok lah..nak pi bangi jap. chow..


4 comments:

faridmw said...

salam.. pergi membeli belah ka..
hehehe..
best tak cita2 tu..

Ms Haslina said...

pergi beli pasu jea farid...biasalah minah bunga mcm saya nie..mesti nak ada pasu dan bunga selalu..heheh

citer enchanted tu..biassssssssssssaa jea..
tp citer donnie brasco tu..saya rasa mesti besttt nyer sebb pelakon pun ok jea..

Anonymous said...

Lin,
jgn lupa amik TAG kat blog akak tau

Ms Haslina said...

kak ina ~ okies..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails