Followers

Thursday, November 27, 2008

Kelas jam 8 am..

Hari ni aku datang riang..tersenyum utk mengajar..hehehe. Kelas structure pagi td start jam 8 am until 11 am. So mmg kena datang awallah ke office. Alhamdulilah semua notes da selamat aku siapkan semalam.
Yang paling syok sekali, pepagi lagi En Hendra da keluar rumah with Haziq utk cari breakfast. Memang malam td nyer aku da cakap yg aku akan keluar early pagi khamis sebab aku ada kelas pagi...juga aku perlu breakfast heavy juga tp kat opis lah. Ialah nak panjat tangga tingkat 3 lagi tu. So perlu extra tenaga tauuu. Tp En Hendra suprise kan aku betul...dia senyap2 jea ngan Haziq keluar rumah pagi tu. Sedar2 da ada nasi lemak atas meja..siap dia gorengkan sekali telo mata gitu. Selalunyer aku cuma bancuhkan air tea or milo or nescafe secawan untk aku dan secawan utk En Hendra. Jarang hari bekerja ni breakfast heavy dirumah. Anyway tq so much sayang.
Jalan raya MMR2 td pun seronok jer driving...ialah cuti sekolah lagi. Memang driving pun tak tension....relax jea. Rasa nyer kurang 30 min aku da sampai office.
Sungguh x syok kelas pagi2 ni ialah student tak datang kelas. Ikut att. list yg aku ada ialah 26 orang. Tapi yg datang nyer ialah 13 orang jea. ishh budak2 nie. Ikut suka diaorang je nak datang atau tidak. Diam tak diam da habis 1st chapter aku ngajar td...alhamdulilah.
Keluar lunch ni nak pi beli @ tgk2 bunga atau pasu lah. Da baper hari aku stop gubah menggubah nie..bkn aper. Bunga yg ada dan pasu yg ada kat umah tu tak sesuai utk digubah bersama. Lagi pun start minggu ni sedikit bz...itu yg balik umah mcm da penat jea. Klu ada yg berkenan nanti, boleh lah aku menggubah malam nie...insyallah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails