Followers

Tuesday, November 4, 2008

taken movie.

Baru habis tgk movie dvd TAKEN lakonan Liam Neeson. Ok lah citer tu. Wlu pada mula nyer cam slow jea tp aku da agak da citer ni mesti citer ada tembak2 nyer. Betul pun.
Pasal anak perempuan dia pergi melancong ke paris dgn kawan without parent walaupun umur diaorang baru 17. Pastu ada group culik perempuan utk di jual di paris dan diaorang telah menculik perempuan 2 orang tu. Liam ni pun pergi ke paris utk mencari anak dia. Liam ni adalah retired secret sevice. So mmg skill lah dia lawan dgn orang jahat tu.
Ok lah klu nak tgk. Dalam 1 jam 30 min gitu.

Haziq pulak aku ngan En Hendra tepuk2 suh tido masa tgh tgk citer tu, mau gak dia tido. Mmg x leh duk diam sungguh. Ada jea nak di buatnyer. Tgk lah tu aku nak ambil picture pasu tu dia da siap2 duk ngan pasu tu sekali. Sungguh lasak dan lincah sekali si kenit nie. Rambut pun da panjang tu. Kali ni aku dan En Hendra sepakat nak biar rambut Haziq panjang. Saja jea, x pernah tgk rambut dia panjanggggg. Malam ni tadi ktorang makan mee hoon goreng jea. Dah itu permintaan suami ku, aku ikut jea. Sesampai rumah dalam jam 7 pm gitu dgn baju kurung lagi aku da goreng mee. Mmg tgh x de bahan ape2, so cuma mee hoon goreng + sayur sawi. Pastu telo dadar utk En Hendra dan aku pulak telo mata. Haziq mmg bagi makan nasi lembik + sup.

2 comments:

Anonymous said...

hi haziq.
eceh
:P

Ms Haslina said...

nurul@chika ~ gitulah anak ku si Haziq yg tak boleh duk diam pun...tq for coming..

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails