Followers

Sunday, November 23, 2008

Petang ahad - hujan pulak tetiba kat luar rumah..

Erm, baru dapat pegang key-board nie. En Hendra dan Haziq pergi KFC. Tapau bawa baliklah nanti. Aku pulak malas nak keluar. At list nak relax sorang2 kejap depan komputer. Ialah dari malam td duk melayan Haziq sampai lah petang td nie. En Hendra bz ngan hal komputer dia malam td..ntah kul baper dia tido malam td pun aku x perasaan. So siang ahad ni En Hendra banyak kt atas katil jea..tido. Aku pulak sibok masak dan melayan Haziq.
Pictures kat atas tu, gambar semalam petang masa kita orang sefamily pi office aku kejap. Tgklah tu si kecik tu, klu da nampak komputer,dia aje nak control semua tu.
Abaikan gubahan bunga aku kat hujung meja tu yea. Masa tu aku kemas2 kat tempat aku tu, so letak bunga tu kat atas meja kejap. Aku mmg suka gubahan bunga, tapi aku bukanlah minah bunga yg suka letak bunga atas meja office aku.OoooPPP, diaorang da balik. Nak mamam KFC dulu ek.
Sambung kembali..
Before pi office semalam, aku singgah di Minlon. Kat situ kan ada jual bunga, so aku nak pi survey lah harga bunga kat situ. Bunga2 kat situ mmg cantik dan banyak sungguh pilihan. Tapi aku tgk harga bunga kat situ mahal. Yang murah pulak ialah pilihan daun2 utk gubahan bunga. Sempat aku beli daun semalam, ialah tgh ada sale gak kat situ. Gubahan bunga yg da siap pun ok lah juga harga nyer..reasonable.

Ahah..pasti semua orang kenal sayur kat bawah tu kan. Kira sayur lah tu, ulam pun boleh gak. Terung ni aku bawa dr kg, masa balik kg minggu lepas. Memang pokok terung tu berbuah subur di umah kg aku. Pastu terung tu aku simpan dalam peti ais lah. Memang purposely aku bawa menda tu sebab aku nak masak ayam masak lemak campur terung kampung ni. So hari sabtu semalam, aku masak lomak ayam + terung kg...sodapppp...
Manakala hari ini nyer lauk ialah ayam masak cendawan dan goreng kobis jea. Tapi En Hendra komen lauk ayam tu kureng sikit..tp ok lah kan.

4 comments:

13may said...

lapar plak pulak...hehhe heheh

Ms Haslina said...

mr 13may ~ heheh...da makan ke belum tu?..

MaxiVelasco said...

hello there. i am now following your blog. i hope that you will also follow my blog. thanks

maxi of www.healthnbeyond.com

Ms Haslina said...

maxi ~ tq for coming here. ok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails