Followers

Wednesday, September 17, 2008

cuti - duk rumah jea..

Cuti Nuzul Al-Quran

Hari ni mmg rasa macam fully HOUSEWIFE. Sebab nyer memula activity aku bermula dengan basuh kain..5 trips tu..hehehe. Sesambil tu prepare sikit2 barang utk masak berbuka nanti. Dan fully jaga Haziq hari nie.
Menu berbuka hari ni amatlah ringkas. Ialah da boring makan ayam, da boring makan daging. Aku masak sambal sardin hari ni. Masak sekali 2 tin kecil tu..ialah boleh makan sampai sahur...
Pastu goreng telor dadar dan juga goreng sayur sawi putih + sayur kobis. Semua nyer di masak dalam amaun yg banyak. Alhamdulilah En Hendra bertambah2 nasi masa berbuka td. Memang aku bukan pandai masak sangat..tp adalah selauk dua lauk yg rasa nyer boleh lah klu aku masak utk dibuat makan2...hehehehe

Erm aku masukkan pictures makanan masa berbuka puasa beramai2 hari sabtu hari tu kat umah aku. Juga mee goreng utk berbuka pada hari ahad.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails