Followers

Thursday, September 4, 2008

siapkan soalan...

Hari ini seharian nyer aku menyiapkan soalan dan jawapan utk S.A. Tak pasti lah siap atau tidaknyer until 6pm <----aku balik lambat hari ni. Patutnyer ada kelas kul 2 pm td. Tapi disebabkan kelas aku telah dirembat oleh pihak management utk dibuat tempat ceramah by USTAZAH NORBAIYAH <---penceramah popular cakar harimau...hehehe. So aku kena lah start kelas kul 3 pm gitu. Pastu start jam 2 pm td hujan turun punya lah lebatttttttt nyer. Aku pulak stuck dalam opis..x de payung nak pi kat keta....sudahhh.. Aku call student...diaorang leh cakap...hanya 8 orang out of 44 orang saje yg ada dalam kelas. as a result..aku kena cancel kan kelas lah. Dan kelas ganti akan dibuat pada hari isnin depan. Present kasut dari datuk sedara (pakcik En Hendra) Haziq di Sarawak sempena birtday Haziq hari tu. Tu kirenyer hadiah paling last Haziq dapat...jauh dtgnyer. Ada juga 2 pasang baju juga batik sarawak utk aku sekali dalam bungkusan yg datang masa cuti sekolah hari tu.

4 comments:

:: Wiween :: said...

sama la kite kak.ween pun sebok dok wat soklan aritu.ni sebok nak susun plak.huhuh

comei kasut tu!! nantyi buh pic haziq pakai yek ;)

Ms Haslina said...

itu lah gitu lah kerja seorang guru..

okies...tp kasut tu still besar kat kaki Haziq yg comel tu..

said...

tomey nyer kasut si kecik tu...geram nengok...

hehehhe

Ms Haslina said...

Ien ~ tq for coming here..mmg semua kasut si kenit semua nyer comelll..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails