Followers

Tuesday, January 6, 2009

Haziq dan En Hendra demam hari nie.

Aku tak kerja hari ni. Haziq and En Hendra demam + batuk. Haziq da muntah 2 kali...muntah susu. Td masa pi klinik suhu Haziq dalam 38 darjah. Rasa tak sampai hati nak pergi kerja dgn orang2 tersayang tak sihat. Tu pic Haziq masa tgh tunggu En Hendra pi pejabat pos kejap utk hidupkan lesen memandu aku. Update kan sekali 2 tahun lesen tu. Alhamdulil lepas bg makan ubat td, Haziq terus tido. Ni baru2 bgn...demam dia da surut da...syukur pada Allah.

Tu picture di MPAJ, aku sempat pi amek salinan bayaran cukai pintu rumah aku duduk nie. Ialah aku bayar online jea pada bulan august dulu. La ni abah nak settle kan penukaran nama rumah nie dari pemilik asal. Teruk sungguh lawyer rumah nie...da masuk 13 tahun abah beli umah nie..duit yg abah bayar kat pemilik asal tu pun da habis kot diaorang guna kot...tp umah ni masih nama diaorang. Service kat MPAJ ni bagus lah..aku puji. Layanan pun memuaskan.

Roti arab yg aku buat hari ahad ari tu rasanyer. Cantik sungguh dia naik.. Cam biasa. fav kami ayam dari Mobil Mart. 1/2 percik dan 1/2 pepper.

3 comments:

maidatul said...

semoga sembuh cepat org2 tsayang tu :)

Eliss said...

alahai..shean haziq...Alhamdulillah, nuha tak penah lagi demam sejak duk shah alam ni..sesuwai dengan tempat lahir kot..aduhai, bestnya buat roti sendiri..ntah bila leh pandai cengginih..

Ms Haslina said...

akma ~ amin..tima kasih...

ellis ~ oo..alhamdulilah gitu...alah senang jea wat roti arab tu..cuba tgk resepi kat post dulu...cuba lah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails