Followers

Friday, March 20, 2009

march 08

Padahal nyer lah kan..adalah kerja2 an kena siapkan hari nie. Tp aku leh duk ngadap komputer..sesambil tgk pictures Haziq pada march tahun lepas. Alahai kecik jea dia masa tu...umur dalam 9 bulan gitu. Masa tu Haziq da boleh berjalan sendiri dalam 6 langkah gitu lepas lepaskan tangan dari kerusi atau sofa. Juga masa tu Haziq sgt lah comel dan berisi gitu...Kasut coklat tu adalah kasut pertama Haziq..saiz 1.

Badan macam nak demam da nie..soooo tired...tp x leh amek cuti atau MC sebab byk kerja kena siapkan dulu....whuaaaa whauua..

6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hikss..tembam nyer dulu..skang dah melasak kurang sket darjah ketembaman nya...

haslina said...

tu lah nyer eliss, tp alhamdulilah...maintain sihat...
lagipun mmg x nak makan menda lain selain susu susu dan susu...

maidatul said...

tomey nyer haziq tu ek...tembam jer...

haslina said...

dulu2 tu...la nie da tak tembam da..
:(

anand prakash said...

THAS SO CUTE...i LIKED IT..

haslina said...

anand ~ thank you...
:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails